رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تهدید اصلی علیه انقلاب اسلامی، تهدیدات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است

10:02 - 23 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۸۰۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه گفت: مشکل ما این است که تا از «تهدید» صحبت می‌کنیم، مشکلات امنیتی در ذهن‌ها ایجاد می‌شود، در حالیکه تهدید اصلی علیه انقلاب اسلامی، تهدیدات «سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی» است.

تهدید اصلی علیه انقلاب اسلامی، تهدیدات به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سرلشکر "محمدعلی جعفری" فرمانده کل سپاه در همایش "دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی" که صبح امروز (پنجشنبه) در مسجد جامع بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم برگزار شد، با بیان اینکه ١٥ سال است که تمام توطئه‌های دشمنان در کشور‌های لبنان، فلسطین، سوریه و عراق به صورت پی در پی با شکست مواجه شده است، اظهار کرد: ان شاالله در آینده شاهد پیروزی ملت یمن خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر باید پیروزی هایمان را تثبیت کنیم و آن را گسترش دهیم.

سردار جعفری در ادامه با بیان اینکه هر کدام از فتنه‌های سال‌های ٧٨ و ٨٨ می‌توانست هر نظامی را از پای دربیاورد، عنوان کرد: ما از همه این‌ها عبور کرده ایم و امروز دنیا هم فهمیده است که تلاش هایش برای راه اندازی این فتنه‌ها "مذبوحانه" است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما این است که تا از "تهدید" صحبت می‌کنیم، مشکلات امنیتی در ذهن‌ها ایجاد می‌شود؛ در حالیکه تهدید اصلی علیه انقلاب اسلامی، تهدیدات "سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی" است.

فرمانده کل سپاه در ادامه یادآور شد: بار‌ها شاهد بودم افرادی به مقام معظم رهبری التماس می‌کردند که به سوریه بروند و در جبهه مقاومت حضور داشته باشند؛ معظم له علاوه بر آنکه به این افراد می‌گفتند "این کار الان ضرورتی ندارد"، آن‌ها را به "تحصیل، کار علمی و خودسازی برای آینده" ترغیب می‌کردند.

‎وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، عدالت و ارتقای اخلاق و پیشرفت کشور را از جمله اهداف والای انقلاب بر شمرد و تصریح کرد: باید برای تحقق این اهداف و اهداف دیگری همچون رفاه، اقتصاد، عرصه فرهنگی و اجتماعی باید تلاش کنیم. البته در بعد دفاع و امنیت دستاورد‌های خوبی داشته‌ایم.

 ‎سردار جعفری در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در موضوع تربیت پاسداران داشته اند، گفت: هدف دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله نیز تربیت پزشکانی در تراز انقلاب اسلامی است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *