تقدیر رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها از رئیس قوه قضائیه برای برگزاری نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی و سعه صدر در پاسخگویی

16:22 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۷۲۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
حجت الاسلام محمدیان از رئیس قوه قضاییه به خاطر برگزاری نشست 8 ساعته با تشکل های دانشجویی و سعه صدر در پاسخگویی تشکر کرد.

تقدیر رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب از رئیس قوه قضائیه برای برگزاری نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجوییبه گزارش گروه جامعه ،نامه تقدیر حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از نشست صمیمی،باسعه صدر و 8ساعته آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه با تشکل ها،نمایندگان و فعالان فرهنگی سیاسی دانشجویی به شرح زیر است:

حضرت آیت ا... آملی لاریجانی «زید عزّه»
ریاست محترم قوه قضائیه

سلام علیکم
با احترام، بر خود لازم می دانم مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را از جنابعالی ابراز نمایم. مایه افتخار برای مسئولین کشور است که یکی از رؤسای قوای سه گانه بیش از هشت ساعت از ساعات کاری اش را با نشاط، صمیمیت و سعه صدری کم نظیر به گفتگوی چالشی و انتقادی با دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی اتحادیه های دانشجویی که حقیقتاً سرمایه های آینده انقلاب و نظام اسلامی هستند سپری نمایند.

بدون تردید این نوع جلسات و جلسات مشابه در دانشگاهها می‌تواند الگویی مناسب از تعامل مسئولین نظام جمهوری اسلامی با نسل جوان انقلابی و مؤمن دانشگاهی را به نظام اسلامی ارائه نماید.

در شرایطی که دشمنان با ناکارآمد نشان دادن دستگاه های نظام جمهوری اسلامی قصد تخریب ارکان نظام و زمینه سازی فتنه ای جدید دارند، این نشست های علمی و صمیمی سرمایه اجتماعی دستگاه پرتلاش قضایی را خواهد افزود. مصرانه خواستار تداوم این نشست ها در میان دانشگاهیان و نخبگان علمی سیاسی دانشگاهی هستیم.

برای حضرتعالی و همکاران محترم شما سلامت و سعادت و عزت دنیا و آخرت را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
محمد محمدیان
1396/09/22

 



ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
از ریاست محترم قوه قضاییه بخاطر نشست صمیمانه ایشان با دانشجویان متشکریم. این همون روحیه و نشاط و تغییرات مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. امیدواریم قوه مقننه نیز چنین نشست صمیمانه و پرسش و پاسخی را با دانشجویان در جهت حل معضلات مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور در مجلس برگزار نمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *