رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!

15:39 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۷۰۳
قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی، زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند، وعده شام در یک کنسرت پاپ!، اعتراف عجیب بازیگر مشهور طنز و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی، زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند، وعده شام در یک کنسرت پاپ! و ... را در بسته اخبار برگزیده میزان بخوانید.

اولین عکس ثبت شده از بیت المقدس

باشگاه خبرنگاران: نخستین عکس ثبت شده از بیت المقدس که در سال ۱۸۴۴ (۱۷۳ سال قبل) توسط «ژیرود پرنگی» عکاس فرانسوی گرفته شده است را مشاهده می‌کنید.

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!


قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی

ایرنا: علی توکلی جانباز ۴۷ ساله الیگودرزی به عنوان نخستین کوهنورد جانباز کشور با پشتکار فراوان توانست طرح ملی سیمرغ کوه‌های ایران را که از سوی فدراسیون کوهنوردی ارایه شده بود را در مهرماه امسال با موفقیت اجرا و ۳۱ قله بلند ایران را فتح کند. این جانباز فقط به قله‌های ایران اکتفا نکرده و چندین قله از کشور‌های مختلف را فتح کرده است. علی توکلی جانباز ۶۵ درصد دوران دفاع مقدس است.

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!


زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند

فارس: او اولین زنی نبود که دست به چنین اقدام بزرگی می‌زند، اما چیزی که سال ۲۰۰۴ این بانوی ۲۲ ساله را، چون نگین در میان شش زن پیش از خود بیشتر می‌درخشاند این بود که او دلبستگی و عشقی فراتر از زنان دیگر استشهادی در دنیا داشت و آن وجود دو فرزند بود که از جان عزیزترشان می‌داشت. ریم دختری تحصیل کرده بود و در کنار همسر خود زندگی مرفه و خوشی را می‌گذراند. پدرش نیز «صالح» نماینده یکی از شرکت‌های باطری سازی خودرو‌های آلمانی بود و از ثروتمندان محسوب می‌شد. اما ریم ورای همه این‌ها به دنبال خوشبختی و سربلندی برای همه مردم سرزمینش بود. تحمل دیدن ظلمی که از جانب فرزندان بنی صهیون به هموطنانش روا داشته می‌شد قلبش را می‌آزرد و در شرایطی که وسیله قوی تری برای مبارزه در دستش نبود به گردان‌های عزالدین قسام پیوست تا با انجام عملیات شهادت طلبانه خواب را از چشمان اشغالگران بگیرد و با ریختن خونش می‌خواست فریاد اعتراض از این همه ظلم و سکوت جامعه جهانی را به گوش دنیا برساند.

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!


مرگبارترین لحظه زندگی علی دایی

جام جم: علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران بدترین خاطره خود از تیم ملی فوتبال ایران را وقتی تجربه کرد که در ابتدای راه بود. عکسی که می‌بینید مربوط می‌شود به دیدار ایران و بحرین، همان دیداری که گلر بحرینی‌ها با حرکتی عجیب با پا به شکم علی دایی ضربه زد تا طحال آقای گل جهان پاره شود. دایی تا آخر مسابقه با طحال پاره بازی کرد و در انتها از هوش رفت! چهار ساعت در اتاق عمل بود و در نهایت پزشکان اعلام کردند او تا آخر عمر مشکل طحال و کلیه خواهد داشت، اما این اتفاق خوشبختانه هرگز نیفتاد.

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!


وعده شام در یک کنسرت پاپ!

ایسنا: کنسرت یک خواننده پاپ در یکی از شهرستان‌ها با تاخیری طولانی همراه می‌شود؛ در این میان فردی که گفته می‌شود اسپانسر این برنامه بوده، برای دلجویی به حاضران در سالن وعده یک شب شام می‌دهد. بر اساس شنیده‌ها قطعی برق سالن موجب می‌شود سانس دوم کنسرت یکی از خوانندگان پاپ در ملایر با تاخیری بیش از یک ساعت برگزار شود. گفته می‌شود مدیر هتل محل اقامت این خواننده که اسپانسر این برنامه نیز بوده است، پیش از شروع کنسرت به روی سن می‌رود و رو به مخاطبان می‌گوید با بلیت‌های خود می‌توانند یک شب خاص برای صرف شام رایگان به هتل او بروند. زمانی که مردم در شب موعود (۲۰ آذرماه) به هتل یادشده می‌روند، می‌بینند که از شام خبری نیست و کارکنان هتل می‌گویند مدیرشان در سفر است. همچنین یک خبرنگار محلی فیلمی را جلو ساختمان این هتل ضبط کرده و آن را منتشر می‌کند. او می‌گوید که در آن شب افراد زیادی با هتل و حتی سالن کنسرت تماس گرفته‌اند، اما تلفن هتل پاسخ داده نمی‌شده و تلفن همراه مدیر این مجموعه خارج از دسترس بوده؛ درحالیکه اتوموبیل او جلو هتل پارک بوده است. او همچنین می‌گوید تاخیر در اجرا با یک عذرخواهی هم قابل حل بود و اصلا به وعده شام دادن نیازی نبود. در این میان خواننده پاپی که این اتفاق در کنسرت او رخ داده می‌گوید که آن شب به دلیل قطعی برق سالن مجبور شدیم اجرا را با تاخیری حدود یک ساعت تا یک ساعت و بیست دقیقه شروع کنیم. ما یک تهیه‌کننده در ملایر داشتیم که با او قرارداد بسته بودیم و هیچ مشکلی با او نداشتیم. اگر پای اسپانسر نیز در میان بوده من خبر نداشتم. ما وقتی برای اجرایی به شهرستان می‌رویم در هتل یا سالن اجرا هستیم و فرصت نداریم با این افراد آشنا شویم. شب اجرا من در پشت صحنه بودم، اما از اعضای ارکسترم شنیدم آقایی روی سن رفته و این حرف‌ها را زده است. البته ما این موضوع را جدی نگرفتیم. بیشتر خطاب حرف من با اداره ارشاد این شهرستان است؛ زمانی که قرار است کنسرتی در سالنی برگزار شود، فقط خواننده و اعضای ارکستر او حق دارند روی صحنه بروند. مسوولان چگونه اجازه دادند این فرد روی صحنه برود.

خرید خانه در تهران با کمتر از ۷۰ میلیون تومان

از ابتدای مهرماه تا روز ۱۸ آذرماه سال جاری ۸۱ مورد خانه کمتر از ۷۰ میلیون تومان در تهران فروخته شده است. اغلب این خانه‌ها دارای سن بیش از ۲۰ سال و مساحت کمتر از ۵۰ متر هستند که در جنوب و جنوب غرب پایتخت قرار دارند.

 قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!

روستاییانی که ایران را در جهان اول کردند

تسنیم: جشن ثبت سیرجان به‌عنوان شهر جهانی گلیم پنجشنبه ۲۳ آذر با حضور غدا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی، بهمن نامور‌مطلق معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و تعدادی از داوران شورای جهانی صنایع‌دستی و جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی در سیرجان برگزار خواهد شد. در این مراسم نیز لوح این شهر جهانی رونمایی خواهد شد و از مسئولان استانی و هنرمندان سیرجان تجلیل به عمل خواهد آمد. گلیم «شیریکی‌پیچ» از شاخص‌ترین دست‌بافته‌های زنان روستایی و عشایری شهرستان سیرجان در استان کرمان است که خاستگاه اصلی آن روستای دارستان در ۲۵ کیلومتری این شهر است. این نوع گلیم از شاخص‌ترین دست‌بافته‌های عشایر و روستاییان شهرستان سیرجان محسوب می‌شود و دارای قدمت چندین ساله است و بیش از ۱۴ هزار بافنده گلیم شیریکی پیچ در سیرجان وجود دارد. همچنین مراسم ثبت جهانی کلپورگان با حضور غدا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شواری جهانی صنایع‌دستی در روستای کلپورگان برگزار می‌شود و با برگزاری این مراسم به‌صورت رسمی جشن‌های ثبت دهکده و شهر‌های جهانی صنایع‌دستی ایران آغاز خواهد شد. بر این اساس، مراسم ثبت جهانی کلپورگان به‌عنوان دهکده جهانی سفال، همچنین مراسم ثبت جهانی سیرجان به‌عنوان شهر جهانی گلیم ۲۳ آذر و مراسم ثبت جهانی مریوان به‌عنوان شهر جهانی کلاش ۲۷ آذر با حضور مسئولان شورای جهانی صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

اعتراف عجیب بازیگر مشهور طنز

میزان: مجید صالحی با انتشار عکسی از فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» اینستاگرامش را بروزرسانی کرد و نوشت: «خودم که فکر می‌کنم هستم».

قله‌های جهان زیر پای جانباز لرستانی/ زنی که صهیونیست‌ها فراموشش نمی‌کنند/ وعده شام در یک کنسرت پاپ!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *