جلسه‌ای بسیار صمیمی و خودمانی/ نقد‌ها و پیشنهادت بدون هیچگونه تعارف مطرح شد/ جلسه با رئیس قوه قضائیه یک رکوردشکنی بود

15:49 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۸۴
رئیس قوه قضائیه روز گذشته در نشستی صمیمانه که قریب به 8 ساعت به طول انجامید به سوالات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رئیس قوه قضائیه روز گذشته در نشستی صمیمانه که قریب به 8 ساعت به طول انجامید به سوالات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی پاسخ داد.

آیت الله آملی لاریجانی در این نشست نشاط جوانی، فرصت تفکر و صدق لسان را سه ویژگی برجسته دوران دانشجویی دانست و تصریح کرد: دانشجویان از حیث نشاط و عدم اشتغالات، در بهترین دوران عمر قرار دارند و باید از این دوران بیشترین بهره را ببرند. یکی از مهمترین وظایف دانشجویان، تلاش علمی است که امروز به مثابه جهاد فی‌سبیل الله است.

بیشتر بخوانید: نشاط جوانی، فرصت تفکر و صدق لسان سه ویژگی برجسته دوران دانشجویی است

واکنش نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به نشست ۸ ساعته با رئیس قوه‌ قضائیه

در همین رابطه، نمایندگان اتحادیه های دانشجویی که در نشست صمیمی دانشجویان با رئیس قوه قضاییه حضور داشتند، در فضای مجازی به تشریح این جلسه پرداختند.

سعید توانا راد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان، نشست با رئیس قوه قضاییه را نوعی رکوردشکنی معرفی کرد و از سعه صدر و صبوری آیت الله آملی لاریجانی در پاسخ به سوالات دانشجویان تقدیر بعمل آورد.

همچنین، دبیر کل جامعه اسلامی، در اینستاگرام خود با اشاره به صمیمی و خودمانی بودن نشست دانشجویان با رئیس قوه قضاییه نوشت: امیدوارم که سایر مسئولان و روسای قوا هم، چنین جلسات دانشجویی رو ترتیب بدن

در ادامه واکنش نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی را به نشست با رئیس قوه‌قضائیه می خوانید.

واکنش نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به نشست ۸ ساعته با رئیس قوه‌ قضائیه 

روایت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از جلسه امروز نمایندگان اتحادیه های دانشجویی با ریاست قوه قضاییه: جلسه امروز با رئیس قوه قضائیه یک رکوردشکنی عجیب بود. آیت الله آملی لاریجانی حدود 7 ساعت به سوالات و ابهامات دانشجویان با صبر و رفتار پدرانه پاسخ دادند. حجم محتوای جلسه بسیار بالا بود. مدعیان راه آزادی، امسار دیوارکشی دانشگاه را رقم زدند و متهمان به دیکتاتوری، آزادی نشان دادند

 


 

واکنش نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به نشست ۸ ساعته با رئیس قوه‌ قضائیه 

محمد امین سلیمی، نماینده بسیج: جلسه با رئیس قوه قضائیه 8 ساعت طول کشید خندیدیم تند شدیم نقد کردیم و پیشنهاد دادیم جایی قانع شدیم و جایی نشدیم

واکنش نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به نشست ۸ ساعته با رئیس قوه‌ قضائیه

دبیر کل جامعه اسلامی: امیدوارم که سایر مسئولان و روسای قوا هم، چنین جلسات دانشجویی رو ترتیب بدن چون در کل شنیدن حرف دانشجو، مطالبه، انتقاد و پیشنهاددانشجویی به نفع خودشون هست ....

 گفتنی است، روز دوشنبه بیستم آذر ماه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگو  و معاون اول دستگاه قضا با حضور در جلسه ای داغ و صمیمی در جمع دانشجویان دانشگاه شریف به سوالات صریح دانشجویان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: مشروح نشست دانشجویی معاون اول قوه قضاییه در دانشگاه شریف 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 



ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
از ریاست محترم قوه قضاییه بخاطر نشست صمیمانه ایشان با دانشجویان متشکریم. این همون روحیه و نشاط و تغییرات مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. امیدواریم قوه مقننه نیز چنین نشست صمیمانه و پرسش و پاسخی را با دانشجویان در جهت حل معضلات مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور در مجلس برگزار نمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *