کلیه برنامه‌های بیات «تعلیق» شد/ جلسه مسئولان استانی با خریدار جدید سپیدرود

14:25 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کلیه برنامه‌های بیات از این پس به حالت تعلیق در آمد تا در جلسه فردا تکلیف ماندن یا رفتن وی مشخص شود.

فردا تکلیف بیات مشخص میشود/استانداری وارد برنامه‌های سپیدرود شدبه گزارش خبرنگار ورزشی ، جلسه مسئولان ورزش استان گیلان با خریدار جدید سپیدرود برگزار شد.

به این ترتیب جلسه خریدار جدید با یکی از مقامات عالی ورزش گیلان برگزار شد و خریدار معروف درخواست خود را به صورت رسمی مطرح کرد.

از طرفی با توجه به صحبت‌های مطرح شده در جلسه واجد شرایط بودن وی تایید شد، ولی این نکته مطرح شد که ابتدا باید در خصوص کیومرث بیات تصمیم گرفته شود.

فردا (پنجشنبه) در دفتر استانداری گیلان نشستی با حضور معاون استاندار، رهنما مدیرکل ورزش و جونان استان گیلان، کیومرث بیات، الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، بهارمست، سرپرست تیم، علی نظر محمدی و گروهی از مدیران و مقامات استانی برگزار می‌شود.

در این جلسه قرار است؛ ابتدا با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده است، در خصوص واجد شرایط بودن بیات تصمیم گیری شود. سپیدرودی‌ها امیدوارند با توجه به برخی بند‌ها در راه انتقال این تیم به بیات، که تا کنون به مرحله اجرا در نیامده است وی را از سمت خود عزل و امتیاز این تیم را از او باز پس بگیرند.

گویا بیات تا کنون تنها ۱۸ میلیون تومان هزینه بلیت رشت به اهواز و کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه اقامت در هتل پیش از بازی با پرسپولیس پرداخت کرده است. به جز این بیات حدود ۲۰۰ میلیون تومان چک به اعضا تیم سپیدرود پرداخت کرد که از این ۲۰۰ میلیون تنها حدود ۱۵۰ میلیون تومان آن نقد و پرداخت شد و باقی چک‌ها که متعلق به کادر فنی بود اصلا به آنها داده نشد.

هرچند وی چک دیگری هم بین بازیکنان و اعضای تیم به مبلغ کلی ۴۰۰ میلیون تومان داده است که هنوز موعد آن نرسیده و تاریخ آن مربوط به یک ماه اینده است.

جالب است بدانید؛ که متقاضی خرید جدید تیم سپیدرود مدعی شده است تمام هزینه‌هایی را که تا کنون بیات انجام داده است نقداً به او پرداخت می‌کند و حتی چک‌هایی را هم که وی نزد بازیکنان دارد به بیات بر می‌گرداند و در ازای آن پول نقد به بازیکنان پرداخت خواهد کرد.

در خصوص خریدار جدید این نکته قابل توجه است که وی تا کنون به دلیل فعالیت‌هایی که در نظر داشت انجام دهد خود را از تیم سپیدرود و برنامه‌هایش کنار کشیده بود، ولی با توجه به پایان آن برنامه‌ها و جوی که علیه بیات در رشت به وجود آمد وارد گود شد.

به این ترتیب کلیه برنامه‌های بیات از این پس به حالت تعلیق در آمد تا در جلسه فردا تکلیف ماندن یا رفتن وی مشخص شود.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *