محدودیت های ترافیکی اخر هفته جاده های شمال اعلام شد

13:06 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۲۷
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده های شمال خبر داد.

محدودیت های ترافیکی اخر هفته جاده های شمال اعلام شدبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در آخر هفته از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه تمهیدات ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ آذرماه از محور‌های کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج - چالوس نیز خبر داد و با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اعلام ممنوعیت تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذرماه از این محور ممنوع است.

قدمی از ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه هم خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه مورخه ۲۴ آذرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی مازندران را دارند خواست، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در صورت نیاز با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *