اجرای نظام ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضاییه تا ۲۵ آذرماه پایان می‌پذیرد

13:01 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: اجرای نظام ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضائیه تا ۲۵ آذرماه پایان می‌پذیرد.

اجرای نظام ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری قوه قضاییه تا ۲۵ آذرماه پایان می‌پذیردبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه با اشاره به اینکه با ابلاغ معاون منابع انسانی قوه قضاییه اجرای ارزیابی الکترونیکی از اول آذر ماه در دستور کار دادگستری‌های سراسر کشور قرار گرفته است، اعلام کرد: ۸۰ درصد کار ارزیابی الکترونیکی سال ۹۵ در استان‌ها انجام شده است و تا ۲۵ آذرماه ارزیابی الکترونیکی عملکرد کارکنان اداری سایر دادگستری‌های سراسر کشور انجام و خاتمه می‌یابد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: نظام سنتی و دستی ارزیابی عملکرد کارکنان جمع‌آوری شده و سیستم ارزیابی الکترونیکی، عملکرد کارکنان اداری را می‌سنجد.

میرحسینی با بیان اینکه سعی شده است که ارزیابی‌ها با یک داوری منصفانه انجام شود و در این راستا ارتباط خوبی بین مدیران و کارکنان برای اجرای ارزیابی ایجاد شده است، افزود: پس از انتخاب وظایف در سامانه الکترونیکی توسط کارکنان، مدیران نسبت به ثبت امتیاز آنان اقدام می‌کنند.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی قوه قضاییه در پایان از همکاری روسای کل دادگستری استان‌ها، معاونین منابع انسانی و سایر همکاران تیم پشتیبانی تشکر و قدردانی کرد.

 انتهای پیام/

  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *