دستگیری سارقان قمه به دست در زعفرانیه/ روبرو شدن با صاحبخانه راز سرقت ها را فاش کرد

12:10 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۶۰۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس کلانتری ۱٢٢ دربند از دستگیری سارقین منزل به عنف پس از درگیری سارقان با صاحبخانه در محله زعفرانیه خبر داد.

دستگیری سارقان قمه به دست در زعفرانیه/ روبرو شدن با صاحبخانه راز سرقت ها را فاش کردبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبگرزاری میزان،سرهنگ محمد باقر قدم زاده،گفت: شب گذشته ٢ نفر سارق منزل پس از اطمینان از خالی بودن منزل در محله زعفرانیه از در پارکینگ وارد منزل شده و زمانی که با صاحبخانه روبرو شده ضمن إیجاد رعب و وحشت و قمه کشی اقدام به فرار می‌کنند.

وی افزود:با تماس شهروند با ١١٠ بلافاصله ماموران که در همان نزدیکی در حال گشت زنی بودند کمتر از یک دقیقه در موقعیت حاضر و سارقان که با خودرو پژو ٤٠٥ در حال فرار بوده را تعقیب و موفق به دستگیری و کشف  قمه بزرگ از آنها می‌ شوند.

رئیس کلانتری ۱٢٢ دربند بیان داشت: با توجه به رویارویی سارقان با صاحبخانه خوشبختانه اموالی به سرقت نرفته بود و آسیبی هم به ساکنان وارد نشده بود، صرفا سارقان با قمه کشی باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند.

سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی‌های فنی متهمان به جرم خود اعتراف و در اختیار کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. 

وی در پایان از شهروندان خواست  اقدامات امنیتی منازل خود را برای پیشگیری از سرقت منزل لحاظ کنند و ضمنا شهروندانی که اخیرا منازل آنان در محدوده شمال تهران به این شیوه و شگرد مورد دستبرد قرار گرفته است می‌توانند برای  شناسایی سارقان به پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران مراجعه کنند.

 


برچسب ها: اقدامات امنیتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *