رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولی وجود نداشت که «خریبین» به پرسپولیس بیاید/ نتیجه گرفتن تیم برانکو قابل پیش‌بینی بود/ با خرج کردن می‌توانیم تیمی قوی بسازیم

12:10 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۵۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برای آمدن الخریبین شرط اصلی داشتن پول بود که ما نداشتیم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایط این روزهای نفت تهران، فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه، داستان عدم حضور عمر الخریبین در پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا درمورد فعالیت نفت در نقل و انتقالات صحبت کنید؟
 
فعلا نمی‌توانیم لیست خروجی را بگوییم، چون ابتدا باید بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم.

*شنیده‌اید که خیلی از تیم‌ها دنبال جذب عیسی آل کثیر هستند؟

خیلی از تیم‌ها دنبال بازیکنان ما هستند و ما هم دنبال خیلی‌ها هستیم باید ببینیم درنهایت چه شرایطی پیش می‌آید.

*جهانیان اعلام کرده که برای فصل نقل وانتقالات سقفی ندارد و هر چقدر که لازم باشد پول خرج می‌کند.

اگر جهانیان این حرف‌ها را زده دستش درد نکند، چون با خرج کردن می‌توانیم تیمی قوی بسازیم در نهایت باید در این دو سه روز ببینیم روند یارگیری ما چطور می‌شود.

*شنیده شده خیلی از بازیکنان نفت قصد جدایی از این تیم را دارند، با جدایی آنها موافقت می‌کنید؟

قطعا اگر کسی درخواست جدایی بدهد با او توافق می‌کنیم. کلا بازیکنی را به روز نگه نمی‌داریم، ولی فعلا چیزی به صورت رسمی اعلام نشده.

*با این شرایط فکر می‌کنید چه سرنوشتی درا نتظار شما وتیمتان در نیم فصل دوم باشد؟

نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد شرایط در نیم فصل دوم خیلی سخت است. ما ابتدا باید بتوانیم نقاط ضفعمان را برطرف کنیم.

*پرسپولیس توانست با اقتدار قهرمان نیم فصل شود در این مورد چه صحبتی دارید؟

مهمترین فاکتور در موفقیت پرسپولیس این است که این تیم و بازیکنانش سه سال است کنار هم بازی می‌کنند و همین یک فاکتور خوب است.

*یعنی این موفقیت پرسپولیس را پیش‌بینی می‌کردید؟

وقتی تغییر و تحولی نباشد معلوم است یک تیم نتیجه می‌گیرد. پرسپولیس در این سال‌ها تغییر آنچنانی نداشته و نقاط ضعف‌هایش را هم را برطرف کرده. وقتی یک تیم سه سال مربی و بازیکنش تغییر نکند همین است. در این شرایط اگر حتی مربی داخلی هم باشد موفق می‌شود، اما متاسفانه در لیگ ما تغییرات مربی داخلی زیاد است.

*گفته شده که در زمان حضور شما به عنوان سرمربی پرسپولیس «عمر الخریبین» بهترین بازیکن آسیا بار حضور در پرسپولیس به شما معرفی شد چرا این بازیکن خوب پرسپولیسی نشد؟

من نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزی می‌گردند؟ آنقدر در آن زمان مشکلات داشتیم که حد ندارد. نه مدیر عامل داشتیم نه پول، شما فکر کن عمر «الخریبین» را به ما معرفی کردند وقتی پول نداشتیم با او قرارداد ببندیم چکار می‌کردیم؟ ما ۱۰۰ میلیون پول رضایتنامه بابک حاتمی را به زور جور کردیم بعد می‌خواستیم خریبین را بگیریم.

به فرض اینکه او به ما معرفی هم شد بدون پول چکار می‌کردیم؟ مگر معرفی کردن شرط است. شرط اصلی داشتن پول است که ما نداشتیم. اصلاً ده بازیکن خوب را آن موقع به من معرفی کردند. بدون پول چکار می‌کردم.

*پس این داستان واقعیت داشته؟

من از شما سوال می‌پرسم؛ به عنوان یک مربی وقتی پول داشته باشید و به شما بازیکن خوبی را معرفی کنند آن را نمی‌خرید؟ چرا می‌خواهیم خودمان را گول بزنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *