شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی در پروسه ۲۵ ساله رقم خورد

11:34 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۵۵۲
دسته بندی: سیاست
دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: چندی پیش رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد. به این ترتیب شمارش معکوس نابودی صهیونیسم جهانی در پروسه ۲۵ ساله به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی رقم خورد

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی در پروسه ۲۵ ساله رقم خوردعلی کیهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناخت آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، حس غیرت اعراب را برانگیخته است. 

وی افزود: از سویی دیگر نهادینه شدن فرهنگ دفاع از حرم‌های مقدس در عراق و سوریه توسط شیعیان بعنوان الگویی پویا ومستحکم و همچنین نارضایتی کشور‌های همپیمان آمریکا باعث تشکیل جبهه متحد از مسلمین اعم از سنی و شیعه در حفظ اولین قبلگاه مسلمین خواهد شد.

 دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی اضافه‌ کرد: اقدام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در اعلام قدس بعنوان پایتخت این رژیم موجب تشکیل گردان‌ها و لشگر‌های مدافع حرم  شده است و فلسطین عزیز به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

کیهانیان تصریح کرد: چندی پیش رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد کشورش قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و سفارت خود را از تل‌آویو به این شهر انتقال می‌دهد. به این ترتیب شمارش معکوس نابودی صهیونیسم جهانی در پروسه ۲۵ ساله به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی رقم خورد.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ترامپ، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته و به وزارت امور خارجه کشورش دستور داد که اقدامات لازم را برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس به عمل آورد. گفت:جالب اینجاست که در ادامه اظهار می کند واشنگتن به دستیابی توافق صلح مورد قبول برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها پایبند بوده و هردو کشور را به رسمیت خواهد شناخت.
 
وی در پایان تصریح کرد: امتیازی که آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بدنبال آن هستند نه در ید اختیار برخی آلترناتیو‌های آمریکا در فلسطین بلکه در اختیار اجماع جهان اسلام است. از سویی دیگر موضع گیری رژیم عربستان در قبال این حرکت همسویی این رژم را با صهیونیسم جهانی آشکار کرده و در آینده نقش عربستان را در راهبری کشور‌های عربی کاهش خواهد داد.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *