رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پذیرش مقالات و ثبت نام هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک آغاز شد

10:20 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۵۱۸
هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک در ۱۲ محور علمی و با همکاری بیش از ۵۰ نفر از استادان دانشگاه‌های کشور در روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه سال جاری در ۱۰ سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

پورسید آقاییبه گزارش گروه جامعه ، محسن پورسیدآقایی، معاون شهردار و رئیس هفدهمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک گفت: کنفرانس حمل و نقل و ترافیک، مهمترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی حمل و نقل و ترافیک است که شانزدهمین دوره‌ی آن در ۲۲ سال گذشته با حضور استادان و اندیشمندان خارجی و داخلی با موفقیت برگزار شده است.

وی ارائه آخرین دستاورد‌های تحقیقاتی انجام شده محققان و متخصصان حمل و نقل و بهره گیری از نتایج علمی این پژوهش‌ها در حوزه‌های اجرایی را از اهداف اصلی این کنفرانس برشمرد و افزود: زمینه سازی برای تبادل نظرو تعامل فعالان عرصه حمل ونقل بابخش‌های دانشگاهی وپژوهشی داخلی وخارجی و ایجاد شرایط مناسب برای ارائه ایده‌های نوین و استفاده از تجارب کاربردی و مدیریت دانش ترافیک از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

معاون شهردار و رئیس کنفرانس بین المللی حمل و نقل و ترافیک خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، بخشی از مقالات رسیده به دبیرخانه به صورت سخنرانی و بخشی دیگر به صورت پوستر در روز‌های همایش ارائه می‌شود و کلیه مقالات برگزیده علاوه بر انتشار در کتاب مجموعه مقالات، در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز نمایه می‌شود.

پورسید آقایی در خصوص نحوه دریافت و داوری مقالات تصریح کرد: دریافت، ارجاع، داوری و کلیه مراحل علمی این کنفرانس صرفا به صورت الکترونیک و از طریق پایگاه اینترنتی کنفرانس و در قالب ضوابط و استاندارد‌های تعریف شده که در سایت قابل دسترسی است، انجام می‌شود و خارج از این مکانیزم مقالات پذیرش و ارزیابی نمی‌شود.

وی در ارتباط با بخش‌های جنبی این کنفرانس نیز گفت: در کنار بخش علمی و کارگاه‌های تخصصی و ارائه مقالاتی که به صورت پوستر انجام می‌شود، نمایشگاهی برای ارائه آخرین دستاورد‌ها وفناوری‌های صنعت حمل و نقل و ترافیک برگزار و همچنین شرکت ها، سازمان ها، مؤسسات و مراکز علمی و دانش بنیان و کارآفرینان برتر این حوزه نیز معرفی می‌شوند.

معاون شهردارتهران دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، بین المللی امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی و گیلان را از حامیان دانشگاهی این کنفرانس برشمرد.

گفتنی است، فرآیند دریافت و پذیرش مقالات در این کنفرانس از ۲۰ آذر ماه از طریق سایت اینترنتی http:// ictte.ir آغاز شده و استادان، دانشجویان، کارشناسان حوزه حمل و نقل بویژه کارشناسان و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهری می‌توانند برای شرکت در این کنفرانس و بهره مندی از مطالب و مقالات علمی این رویداد، به این پایگاه اینترنتی مراجعه و ضمن کسب اطلاعات کامل از فرآیندها، ابعاد و محور‌های علمی کنفرانس، مقالات خود را برای دبیرخانه همایش ارسال کنند. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *