رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساکت: با بهترین امکانات مرکز ملی فوتبال ایران را مجهز می‌کنیم

20:00 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال باید از امکانات استاندارد بهره ببرند تا در میادین بین‌المللی موفق ظاهر شوند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از کفپوش جدید سالن مرکز ملی فوتبال اظهار داشت: سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران به کفپوش GERFLOR که یکی از جدیدترین کفپوش‌ها و دارای بالاترین استانداردهای جهانی است، مجهز شده تا تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رده‌های مختلف از این امکانات بهینه استفاده کنند و شاهد موفقیت‌های تیم‌ها در عرصه‌های مختلف بین المللی و جهانی باشیم.

وی ادامه داد: بدون شک قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده و تیم‌های ملی بتوانند با اطمینان خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیت‌شان باشیم. ضمن اینکه سالن بدنسازی و امکانات رفاهی نیز برای تیم های فوتسال در نظر گرفته شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از حمایت‌های شرکت بازرگانی ورزشی امیرساران بخاطر نصب کفپوش استاندارد در سالن فوتسال تشکر می‌کنیم. در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی و در رده‌های مختلف فراهم آوریم تا ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

ساکت در پایان گفت: یکی از برنامه های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات بوده که این امر در حال اجراست. همچنین در پی استاندارد سازی و مجهز کردن زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، عملیات لوله گذاری زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال با همکاری شهرداری منطقه 22 شرکت سوپر پایپ و چمن رول محمد صورت گرفت و فعالیت‌های مربوط به لوله کشی هیتینگ این زمین به پایان رسیده و اکنون اقدامات لازم برای شن ریزی این زمین صورت خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *