تصمیم نادرست و غیرقانونی ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گستاخانه بود

16:26 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۴۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس جمهور با بیان اینکه تصمیم نادرست و غیرقانونی ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گستاخانه بود، گفت: در اجلاس استانبول به جهان اسلام و شرکت کنندگان خواهیم گفت که مسئله قدس تعلق به کل دنیای اسلام دارد و اگر آمریکایی ها بخواهند آن را عملی کنند منطقه ما دچار فاجعه می شود.

سرزمین بیت‌المقدس به یک ملت و یا منطقه جغرافیایی تعلق نداردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از حضور در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با بیان اینکه تصمیم نادرست و غیرقانونی ترامپ برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس گستاخانه بود، اظهار کرد: سرزمین بیت المقدس به یک ملت و یا منطقه جغرافیایی تعلق ندارد و قبله اول مسلمانان است.

وی با بیان اینکه این تمام نقشه استکبار و صهیونیست علیه جهان اسلام نیست، تصریح کرد: در اجلاس استانبول به جهان اسلام و شرکت کنندگان خواهیم گفت که مسئله قدس تعلق به کل دنیای اسلام دارد و اگر آمریکایی ها بخواهند آن را عملی کنند منطقه ما دچار فاجعه می شود.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه این حادثه علیرغم شوم بودن، نقطه مثبتی در دنیای اسلام بود، گفت: همه باید اقدام آمریکا را محکوم کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *