رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آتش زیر خاکستر کاراته چه زمانی فوران می‌کند؟/ یک نفر رفتنی است!

8:02 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۳۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاراته ایران این روز‌ها دچار حواشی پنهانی شده و که این حاشیه‌ها جو داخلی این فدراسیون را بر هم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، از زمان انتخاب صادق فرجی به عنوان رئیس فدراسیون کاراته، این فدراسیون روند نسبتا رو به رشدی داشته و نتایج تیم‌های ملی رده‌های مختلف در رقابت‌های بین المللی تا حدی انتظارات را بر آورده کرده است. هرچند در این بین برخی تیم‌ها آنقدر بد بودند که هیچ جای دفاعی برای خود باقی نگذاشتند.

اما کاراته این روز‌ها دچار حواشی پنهانی شده که ممکن آسیب‌های جبران ناپذیری به بدنه این فدراسیون وارد کند. از مدت‌ها قبل اخبار ضد و نقیضی در خصوص اختلافات بین نفرات اول و دوم این فدراسیون به گوش می‌رسید. هرچند که در ظاهر همه چیز خوب و ایده آل بود، اما در پشت صحنه رابطه بین برخی مسئولان فدراسیون چنگی به دل نمیزد.

این ظاهرسازی و دوستی‌های صوری ادامه یافت تا کار به جایی رسید که رئیس فدراسیون کاراته در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها از تشکیل سازمان تیم‌های ملی با دو مدیر مجزا در بخش آقایان و بانوان خبر داد تا بدین ترتیب علاوه بر کمتر شدن قدرت محسن آشوری در تیم‌های ملی به شایعات پیرامون اختلافات بین نفر اول و دوم این فدراسیون دامن زده شود. اختلافاتی که شاید از دید خیلی‌ها جزئی باشد، اما می‌تواند صدمات زیادی به کاراته کشور بزند.

البته در چند وقت گذشته رییس و دبیر فدراسیون کاراته در اکثر رقابت‌ها و مراسم‌ها با هم بودند و عکس‌هایی به یادگار انداختند، اما بعید نیست که یکی از این دو نفر در آینده‌ای نزدیک دیگر در قاب این عکس‌ها حضور نداشته باشد و جای خود را به شخص دیگری بدهد.

اینکه بالاخره آتش زیر خاکستر فدراسیون کاراته چه زمانی فوران می‌کند مشخص نیست، اما شاید این ظاهرسازی‌ها و تعارفات صادق فرجی در برخی زمینه‌ها سبب شود تا او نتواند یک دوره کامل ریاست را سپری کند!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *