دپوی ۶۰ هزار تن شن و ۱۵ هزار تن نمک برای بازگشایی محورهای همدان

15:39 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۳۱۶
معاون راهداری استان همدان از دپوی ۶۰ هزار تن شن و ۱۵ هزار تن نمک برای بازگشایی محورهای همدان در مواقع بارش برف و یخ زدگی معابر خبر داد.

دپوی ۶۰ هزار تن شن و ۱۵ هزار تن نمک برای بازگشایی محورهای همدانبه گزارش گروه فضای مجازی ،حمید پرورشی خرم معاون راهداری استان همدان ظهر سه شنبه در نشست ستاد راهداری زمستانی و هم اندیشی به منظور رفع موانع و مشکلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: طرح زمستانی راهداری در محورهای مواصلاتی استان همدان از ۱۵ آذرماه کلید خورده و تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام، راهداران با استقرار ۲۴ ساعته در راهدارخانه ها در صورت نیاز، عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی را انجام می دهند تا مردم مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

پرورشی خرم ادامه داد: تاکنون خرید ۶۰ هزار تن شن و ۱۵ هزار تن نمک دپو و تجهیز ۳۴ راهدارخانه‌ استان با پشتیبانی افزون بر ۲۹۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین، نیمه سنگین و سبک و حضور بیش از ۵۳۸ نفر از نیروهای راهدار عملیات زمستانی استان انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان اضافه کرد: با توجه به فعالیت اکیپ‌های راهداری در تمامی شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی استان، راهدارخانه های استان در طول طرح زمستانی راهداری فعال هستند و در صورت نیاز به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی امدادی و در صورت نیاز اسکان موقت انجام خواهد پذیرفت.

وی انجام عملیات راهداری شامل روکش آسفالت گرم، لکه‌گیری آسفالت سرد، آسفالت حفاظتی تعمیرات پل‌ها و تونل‌ها، تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، آشکارسازی نقاط پرتصادف، پاک‌سازی دهانه پل‌ها و مواردی از این قبیل را از جمله اقدامات راهداری استان پیش از فرا رسیدن فصل زمستان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: آماده عملیات راهداری زمستانی شده ایم و تا قبل از شروع طرح نسبت به رفع کمبودهای احتمالی راهدارخانه‌ها و همچنین تجهیزات راهداری زمستانی در حوزه استحفاظی استان اقدام شده است.

 

منبع:مهر

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *