رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصاف گیوه‌چی با نماینده فرانسه در فینال مسابقات جهانی ساواته

14:25 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۸۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تنها نماینده کشورمان در فینال مسابقات جهانی ساواته که تمرینات جدی خود را زیر نظر مربیان ادامه می‌دهد، جمعه راهی تولوز می‌شود تا برای مصاف با رقیب فرانسوی آماده شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، "جمشید اصغر گیوه‌چی" تنها نماینده کشورمان در فینال مسابقات جهانی ساواته که تمرینات جدی خود را زیر نظر مربیان ادامه می‌دهد، جمعه راهی تولوز می‌شود تا برای مصاف با رقیب فرانسوی آماده شود.

وی تیرماه گذشته در مسابقات جهانی ساواته که در شهر "واراژدین" کرواسی برگزار شد توانست با شایستگی به فینال وزن ۸۵- کیلوگرم راه یابد و طبق قانون فدراسیون جهانی ساواته دیدار نهایی خود را برای کسب مدال طلا روز شنبه ۲۵ آذر ماه جاری برگزار خواهد کرد.

گیوه‌چی در مسابقه فینال حریف قدرتمندی از فرانسه به نام رومن فالاندری را پیش رو دارد که عنوان نایب قهرمانی جهانی، مدال برنز جهانی و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد. این مسابقه روز شنبه ۲۵ آذر در شهر "تولوز" فرانسه برگزار خواهد شد.

نماینده ساواته کشورمان برای کسب آمادگی برای حضور در این پیکار مهم تمرینات فشرده خود را زیر نظر "حامد متین فر" دبیر انجمن ساواته و مربی و "سید مهدی حسینی" به عنوان کمک مربی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کند تا با آمادگی کامل در فینال وزن ۸۵- کیلوگرم به مصاف این حریف قدرتمند خود برود.

گیوه‌چی از قهرمانان صاحب نام ورزش‌های رزمی در رشته رینگی است که در رقابت‌های جهانی کرواسی موفق شد با مبارزات مثالزدنی، بلیت حضور در فینال وزن منهای ۸۵ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ساواته را کسب کند.


برچسب ها: ورزشهای رزمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *