4 فلسطینی شهید و بیش از 1700 نفر زخمی شدند/بازداشت 200 فلسطینی

14:12 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۷۱
رسانه‎های فلسطینی گزارش دادند که در ادامه تظاهرات و درگیری معترضان فلسطینی با نظامیان صهیونیست تاکنون 200 فلسطینی بازداشت و بیش از 1700 نفر نیز مجروح شده‌اند.

نظامیان صهیونیست 200 فلسطینی را بازداشت کردند/4 نفر شهید و بیش از 1700 نفر زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل ، در ادامه تظاهرات و درگیری معترضان فلسطینی با نظامیان صهیونیست تاکنون 200 فلسطینی بازداشت و بیش از 1700 نفر نیز مجروح شده‌اند.

جامعه زندانیان فلسطین گزارش داد که از عصر روز دوشنبه تا بامداد امروز 22 نفر در نقاط مختلف کرانه باختری از سوی نظامیان صهیونیست دستگیر شده‌اند که با احتساب این افراد شمار فلسطینیان بازداشت شده طی 5 روز اخیر به 200 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین نیز گزارش داد که در طول تظاهرات و درگیری‌های 5 روز گذشته 4 نفر به شهادت رسیدند، 200 نفر بازداشت شدند و  1778 نفر زخمی شده‌اند که 33 نفر از این تعداد به وسیله گلوله جنگی هدف قرار گرفتند.

در پی اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، کرانه باختری، قدس و نوار غزه شاهد درگیری های شدید میان فلسطینیان ساکن این مناطق و نظامیان صهیونیست بوده است.

دونالد ترامپ چهارشنبه شب در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای جهان آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی معرفی کرد و مجوز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو  به قدس را نیز صادر کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *