دپو 300 تن برنج قاچاق در چابهار کشف شد

14:06 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۷۰
ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهرستان چابهار، ۳۰۰ تن برنج فاقدمجوزبه ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

دپو 300 تن برنج قاچاق در چابهار کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سردار محمد قنبری گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در دپو برنج فاقد مجوز در یکی از محله‌های شهرستان چابهار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج‌های قاچاق را شناسایی کرده و برای بررسی صحت و سقم موضوع به مکان مورد نظر رفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مکان ۳۰۰ تن برنج فاقد مجوز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و در این زمینه یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود از شهروندان خواست؛ با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *