نشست سخنگوی دستگاه قضا با دانشجویان صمیمی و کم‌سابقه بود/ اهمیت گفتمان رهبر انقلاب درباره دانشجویان از سوی دستگاه قضا

19:10 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۲۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:در شرایطی که برخی حملات شدیدی علیه قوه قضائیه می‌کنند برگزاری نشست صمیمی از سوی نفر دوم قوه قضائیه در جمع دانشجویان و حضور در دانشگاه امری مطلوب است و به نوعی احترام به دانشجویان و گفتمان رهبر انقلاب درباره دانشجویان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین اژه اینادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حضور سخنگوی دستگاه قضا در بین دانشجویان و پاسخگویی به سؤالات آنان گفت: در شرایطی که برخی حملات شدیدی علیه قوه قضائیه می‌کنند برگزاری نشست صمیمی از سوی نفر دوم قوه قضائیه در جمع دانشجویان و حضور در دانشگاه امری مطلوب است و به نوعی احترام به دانشجویان و گفتمان رهبر انقلاب درباره دانشجویان خواهد بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نشست آقای اژه‌ای در دانشگاه شریف نشان داد قوه قضائیه با دانشجویان مشکلی ندارد و با این قشر در تعامل است و به صحبت‌های آن‌ها گوش می‌دهد.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنده تا به حال نمونه این نشست صمیمی را در دانشگاهها ندیده بودم و معتقدم این نشست، نشست کم‌سابقه‌ای بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *