برگزاری نشست مسئولان با دانشجویان ابهامات قشر جوان را از بین می‌برد/ اقدام آقای اژه‌ای کار مثبتی بود

19:03 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۹۸
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نشست صمیمانه مسئولان قوه قضاییه با دانشجویان گفت: برگزاری چنین جلسات صمیمانه‌‎ای باعث می‌شود ابهامات در ذهن مردم و خصوصا قشر جوان کشور از بین برود و قضاوت منصفانه و واقع گرایانه‌ای نسبت به عملکرد دستگاه قضایی در اذهان نقش ببندد.

ترقیحمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره نشست صمیمانه مسئولان قوه قضاییه با دانشجویان بیان کرد: حضور مسئولان قوه قضاییه در جمع مردم ودانشجویان و پاسخ به سوالات‌شان موجب می‌شود تا فاصله قضاوت‌های نادرست مردم با واقعیت‌های عملکرد این دستگاه کاهش یابد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر‌نشان‌کرد: افزایش ارتباط دستگاه قضایی با بدنه مردمی در جلساتی علاوه بر نشست‌های منظم که مسئولان قوه قضاییه دارند، فاصله و حجابی بین مردم و دستگاه قضایی را از بین می‌برد و ارتباط را صمیمی‌تر می‌کند.

ترقی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین جلسات صمیمانه‌‎ای مانندنشست آقای اژه‌ای با دانشجویان دانشگاه شریف باعث می‌شود ابهامات در ذهن مردم و خصوصا قشر جوان کشور از بین برود و قضاوت منصفانه و واقع گرایانه‌ای نسبت به عملکرد دستگاه قضایی در اذهان نقش ببندد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات صمیمانه مسئولان قوه قضاییه با بدنه مردمی را بسیار مفید می‌دانم، افزود: استدلال‌ها و دلایل متقن و قوی مسئولان دستگاه قضایی در دیدارهای مردمی می‌تواند شبهاتی را که رسانه های معاند در فضای رسانه ای و مجازی از بی اطلاعی مردم براه انداخته و وانمود می‌کنند نوعاً دادگستری وعدالت نیست و ممکن است برخورد‌ها خارج از قانون صورت بگیرد را از ذهن‌ها خارج می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: اقدام آقای اژه‌ای در برگزاری نشست صمیمانه با جمع دانشجویی کار مثبتی بود و مسئولان قوه قضاییه وقتی بین دانشجویان  ومردم حضور پیدا کنند فضا از نظر احساسی به سمت منطقی و جدی‌ترسوق پیدا می‌کند و ما باید به سمتی برویم که میدان را از دست یکسری افراد احساساتی، شعاری و بی ریشه خارج کرده و فضای دانشگاه را به سمت عقلانیت و منطق پیش ببریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *