اولین جلسه «تهیه طرح برای ساماندهی موسسات مالی» برگزار شد/ دریافت گزارش سه مجموعه

11:52 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۸۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ماموریت این کمیسیون پیرامون تهیه طرحی درباره ساماندهی مؤسسات مالی وا عتباری گفت: اولین جلسه درباره ساماندهی مؤسسات مالی واعتباری در قالب تهیه طرح، روز گذشته با حضور نمایندگان سه مجموعه بانک‌های تجارت، آینده و مؤسسه ملل در کمیسیون اقتصادی برگزار شد.
ابراهیمی//اولین جلسه ساماندهی موسسات مالی واعتباری برگزار شد/ ارائه گزارش اولیه نمایندگان بانکهای تجارت، آینده و مؤسسه مللمحمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به ماموریت این کمیسیون پیرامون تهیه طرحی درباره ساماندهی مؤسسات مالی وا عتباری گفت: اولین جلسه درباره ساماندهی مؤسسات مالی واعتباری در قالب تهیه طرح، روز گذشته با حضور نمایندگان سه مجموعه بانک‌های تجارت، آینده و مؤسسه ملل در کمیسیون اقتصادی برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان سه مجموعه بانک‌های تجارت، آینده و موسسه ملل پیرامون این نشست گزارش اولیه خود را درباره ساماندهی موسسات مالی و اعتباری به کمیسیون ارائه دادند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گزارش سه مجموعه مذکور رادریافت کرده ایم و در ادامه پیشنهادات نمایندگان را هم دراین رابطه جمع آوری خواهیم کرد.

پور ابراهیمی تصریح کرد: اگر اقدامات در رابطه با موسسات مالی واعتباری به نحوی پیش رود که نهایتا سفره این موسسات طی چند ماه آینده در کشور جمع شود دیگر نیازی به تهیه طرح در این رابطه نیست و تنها گزارشی از این اقدامات به صحن ارائه می‌کنیم، اما اگر این مسئله پایان نیابد ما همراه با ارائه گزارش به صحن، طرح پیشنهادی خود را به مجلس ارائه خواهیم کرد.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس پیشتر با اشاره به تاخیر لایحه دولت در زمینه ساماندهی موسسات مالی و اعتباری به خبرنگار میزان گفت: دولت تاکنون لایحه‎ای با عنوان ساماندهی موسسات مالی و اعتباری را به مجلس ارائه نکرده است. البته مجلس اخیرا به رئیس کمیسیون اقتصادی جهت جمع آوری نقطه نظرات در قالب لایحه، طرح و پیشنهادات برای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری، ماموریتی را داده است و نقطه نظرات جمع آوری شده جهت ساماندهی موسسات مالی و اعتباری هم از سوی دولت و هم از سوی نمایندگان مجلس خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *