رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چه باشم و چه نباشم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است/ سعی می‌کنم خواسته‌های برانکو را در زمین پیاده کنم

10:37 - 22 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه من باشم و چه نباشم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است و این تیم روند رو به رشدی را پیش گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ،تیم پرسپولیس امسال توانست با شکست اکثر رکوردها با اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم، قهرمان نیم فصل اول  لیگ برتر شود.

محسن ربیع‌خواه یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود که با وجود تمام هجمه‌هایی که روی او بود توانست همچنان اعتماد برانکو را داشته باشد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در رابطه با پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با یک تیم سرسخت بازی داشتیم و خوشحالم که توانستیم  بازی را در دست بگیریم و این مسابقه را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در مورد قهرمانی نیم فصل افزود: به هر حال این موضوع خوشحال کننده است اما تازه نیمی از راه به پایان رسیده و باید تلاش کنیم تا در پایان لیگ با حفظ این روند خوب قهرمانی لیگ را بدست آوریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در یکی، دو سال اخیر که پرسپولیس توانسته این موفقیت‌ها را بدست آورد یکی از با ثبات‌ترین بازیکنان این تیم بوده، تصریح کرد: چه من باشم و چه نباشم پرسپولیس بزرگترین تیم آسیا است و این تیم روند رو به رشدی را پیش گرفته است. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که به فرد ربطی نداشته باشد.

ربیع‌خواه در مورد رکوردهایی که پرسپولیس تا اینجای لیگ شکسته اضافه کرد: رکوردهای فردی چندان مهم نیست چرا که تیم بودن پرسپولیس باعث شده تا این موفقیت‌ها رقم بخورد و این رکورد‌ها ثبت شود. همه از تدارکات گرفته تا بازیکنان برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا بتوانیم این موفقیت‌ها را بدست آوریم.

وی در مورد اینکه انتقادات زیادی از او در چند وقت گذشته مطرح بود، تصریح کرد: من چیزی که سرمربی تیم از من خواسته را سعی می‌کنم در زمین پیاده کنم و خوشحالم برانکو به من اعتماد دارد. سعی می‌کنم برای تیم مفید باشم.

ربیع‌خواه در مورد صحبت‌های مزدک میرزایی در گزارش بازی تیمش با صنعت نفت که گفته بود این بازیکن پاس‌هایی می‌دهد که ریسکی نباشد و مطمئن باشد که پاسش به مقصد برسد، تصریح کرد: من تلاش می‌کنم وظایفی که برانکو به گردن من گذاشته را در زمین پیاده کنم و همانطور که گفتم برای تیم مفید باشم. در خصوص بحث فنی مهم نظر برانکو است و سعی  می‌کنم طبق خواسته او وظایفی که به عهده من گذاشته را در زمین پیاده کنم.

وی در خصوص تشویق هواداران تصریح کرد: هوادارن همیشه به من لطف داشتند و از من حمایت کردند. آنها همیشه پشت پرسپولیس و من بوده‌اند و امیدواریم با قهرمانی و موفقیت بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

ربیع‌خواه در پایان در خصوص اینکه هواداران صنعت نفت هم که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند او را تشویق کردند، خاطرنشان کرد: من خوشحالم زمانی در صنعت نفت آبادان بازی می کردم و هواداران این تیم هم به من لطف داشتند.از آنها تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *