ششمین کنفرانس «نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری» هفته آینده برگزار می‌شود/ تمرکز بر روی ۳۷ موضوع اساسی کشور

11:04 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از برگزاری ششمین کنفرانس «نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری» در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: تمرکز این کنفرانس روی این ۳۷ موضوع اساسی کشور خواهد بود که پیشتر هم در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شده است.
ششمین کنفرانس «نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری» هفته آینده برگزار می‌شود/ تمرکز بر روی ۳۷ موضوع اساسی کشورکاظم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی از برگزاری ششمین کنفرانس نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری در روز دوشنبه هفته آینده در مجلس خبر داد.

وی افزود: این نشست با حضور و سخنرانی رئیس مجلس برگزار می‌شود و پیرامون این نشست قرار است از پژوهشگران برتر توسط رئیس مجلس تقدیر شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از جمله سایر مهمانان این مراسم عباسعلی کدخدایی  سخنگوی شورای نگهبان و از مجلس هم محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع و معادن خواهند بود.

جلالی تاکید کرد: البته پیرامون این نشست از وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» دعوت به عمل آوردیم، اما هنوز قطعی نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین از آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت کردیم که ایشان به دلیل مشغله تدریس در  روز دوشنبه از حضور در این مراسم عذرخواهی کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین احتمالا آقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در این مراسم حضور یافته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

جلالی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های برگزاری ششمین کنفرانس نقش پژوهش در فرآیند قانونگذاری گفت: تمرکز ما از برگزاری این نشست بیشتر بر روی مسائل اساسی کشور خواهد بود لذا باید گفت آقای لاریجانی پیشتر در یک نشست غیر علنی ۲۱ مسئله اساسی کشور را برشمردند و این مسائل در مرکز پژوهش‌های مورد بررسی‌های جامع تری قرار گرفت و این مرکز این ۲۱ موارد را به ۳۷ موضوع تبدیل کرد بنابر این در حال حاضر بیشترین تمرکز مرکز پژوهش‌ها بر روی این ۳۷ موضوع اساسی کشور است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *