جلسات ارزشمند مسئولین دستگاه قضا با دانشجویان/ لزوم حضور مسئولان اجرایی، در جمع‌های صمیمی دانشجویی

16:10 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس لازمه رفع ابهامات دانشجویان را حضور صریح و شفاف در دانشگاه‌ها دانست و گفت: اقدام بسیار مناسب و ارزشمندی از سوی معاون اول قوه قضاییه انجام شده است.

جلسه معاون اول دستگاه قضا در دانشگاه بسیار ارزشمند و ضروری بود / لازمه رفع ابهامات حضور و صحبت‌های صریح و شفاف استمحمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در رابطه با ارزیابی خود از نشست‌های مسئولان قضایی با دانشجویان، با اشاره به اینکه این نشست‌ها اقدامی مناسب، ارزشمند و ضروری بوده است، گفت: این نشست‌ها باید توسط هر سه قوه تشکیل و به سئوالات به صورت چهره به چهره‌ پاسخ داده شود.

وی افزود: بخصوص مسئولان که مسئولیت اجرایی را بر عهده دارند باید در این جمع‌ها حضور یابند و به سئوالات رودرویی که پرسیده می‌شود پاسخ دهند. علاوه بر این دیدگاه‌های جمع‌های دانشجویی که در حوزه‌های مختلف اثر گذار هستند را از نزدیک ببینند.

پورمختار لازمه رفع ابهامات را حضور صریح و شفاف دانست و گفت: اقدام بسیار مناسب و ارزشمندی از سوی معاون اول قوه قضاییه انجام شده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان پیشنهاد داد که سایر مسئولان، وزرا، معاونین رئیس جمهور نیز با حضور در چنین جمع‌هایی به صورت صمیمی و راحت به سئوال‌ها پاسخگو باشند چراکه این مهم اثرات روانی و شفاف سازی زیادی در جامعه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *