توجه ویژه دولت در بودجه 97 به موضوع حمل و نقل عمومی و پسماند

9:56 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۱۰۸
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که در بودجه سال 97، دولت توجه ویژه ای به موضوعاتی از قبیل حمل و نقل عمومی و پسماند داشته است.

توجه ویژه دولت در بودجه 97 به موضوع حمل و نقل عمومی و پسماندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سید ابراهیم امینی در بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: از رئیس جمهوری بابت توجه ویژه به مسائل و مشكلات كلانشهرها در بودجه 97 تقدیر و تشكر می كنیم.

وی افزود: بدون شک توجه موضوعاتی از جمله حمل و نقل عمومی، بافت فرسوده، پسماند و... می تواند سبب بهبود وضعیت شهرها شود و این موضوعات در بودجه سال 97 به صورت ویژه دیده شده اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوعات مغفول مانده در بودجه شد و اظهارکرد: درخواست ما این است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به مسائل مغفول مانده در بودجه همچون اضافه قیمت حامل های انرژی توجه كنند.

امینی با تاکید بر اینکه بسیاری از هزینه های مرتبط با مشکلات پایتخت باید از سوی دولت تامین شود تصریح کرد: اگر چه كه شهروندان تهران باید حق شارژ سكونت در پایتخت را بپردازند اما بسیاری از مشكلات حاد تهران به دلیل پایتخت بودنش است.

وی اذعان کرد: این هزینه ها باید از بودجه ملی كشور تامین شود و امیدوار هستیم دولت و مجلس هزینه ها را تامین كنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *