برخی‌ها هر وقت کم می‌آورند پای من را وسط می‌کشند/ حالا که من نیستم چرا تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد؟

8:54 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۰۶۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: یکسال است از تیم ملی جدا شدم و کاری به کسی ندارم، اما برخی‌ها هر وقت کم می‌آروند پای من را وسط می‌کشند.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص اظهارنظر یکی از ملی‌پوشان سابق تکواندو که مدعی شده بود او به تیم ملی خیانت کرده ، اظهار داشت: اگر یک سرمربی با قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی به تیم ملی خیانت کرده، حتما حق با اوست! ما یک تیم پیر را جوان کردیم و نفرات‌مان جزو بهترین‌های رنکینگ دنیا بودند و واقعا نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید.

وی افزود: بیژن مقانلو به کسی باج نمی‌دهد و هیچوقت نام‌ها را به استعداد‌ها ترجیح نداده است. تا پیش از المپیک همه چیز خوب بود برخی آقایان به خاطر حسادت، تیمم را نابود کردند. البته دیگر نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم، چون صحبت کردن در خصوص اتفاقات المپیک تکرار مکررات است.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: در زمان من همه چیز مشخص بود و انتخابی‌ها نیز در حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد و با قدرت می‌گویم هیچ کس نمی‌تواند مدعی شود مقانلو حقش را ضایع کرده و حالا اگر کسی انتظار داشته ما حق جوان‌ها را بخوریم و به ناحق کاری کنیم مشکل خودش است.

مقانلو در ادامه ضمن ابراز ناراحتی از برخی صحبت‌ها گفت: یکسال از جدایی من از تیم ملی می‌گذرد و هنوز می‌بینم برخی‌ها در صحبت‌هایش پای من را وسط می‌کشند. من همیشه سکوت کردم و خیلی مسائل را باز نکردم تا تکواندو لطمه نخورد، اما حالا که من نیستم چرا تیم نتیجه نمی‌گیرد؟

وی ادامه داد: بهتر است برخی قهرمانان به اندازه مدال‌هایشان، کلمات‌شان هم وزین باشد تا نظر مردم در خصوص آنها تغییر نکند. انسان‌هایی که به ساده‌ترین شکل ممکن تغییر موضع می‌دهند و گذشته خود را فراموش می‌کنند به درد تکواندو نمی‌خورند.

مقانلو تصریح کرد: آقایان، شما وارث نسلی شدید که سوختند تا شما‌ها بزرگ شوید و اسم و رسمی پیدا کنید. آن زمان که تیم ملی روی زمین بود نسل ما زحمت کشید و خون دل خورد تا تکواندو ایران سری در میان سر‌ها در بیاورد و بعد از اینکه همه چیز روی غلطک افتاد دوستان آمدند و گفتند ما هم هستیم!

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص اینکه چرا در یکسال گذشته بهترین نفرات تیم ملی از دنیای قهرمانی کنار رفتند، گفت: اصلا نمی‌دانم دارد چه اتفاقی می‌افتد و فقط می‌گویم خدا آخر عاقبت تکواندو را بخیر کند. من نسلی را تحویل دادم که به راحتی تا چند سال آینده کار تکواندوی ایران را راه بیندازد، اما آقایان نه تنها کسی را به این تیم اضافه نکردند، بلکه نمی‌توانند همین نفرات را هم حفظ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص خداحافظی بهنام اسبقی دارد، اظهار داشت: برای بهنام اسبقی آرزوی بهترین‌ها را دارم، زیرا او همیشه با جنگندگی کار کرده و به نظرم اگر کمی خوش شانس بود به افتخارات بزرگتری هم دست پیدا می‌کرد. در خصوص زمان خداحافظی او هم نمی‌توانم نظری بدهم، چون خودش بهتر از هر کس دیگری می‌تواند در این مورد اظهار نظر کند.

مقانلو در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواستم خیلی مسائل را مطرح کنم، چون دیگر از برخی رفتار‌ها دلزده شدم، اما امیدوارم دیگر برخی دوستان هر وقت کم می‌آورند با نام بیژن مقانلو بازی نکنند تا من هم بدون حاشیه به کارم ادامه دهم. این رفتار‌ها و صحبت‌های مغرضانه هیچ کمکی به تکواندوی ایران نمی‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *