رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آغاز پنجمین روز جستجو در ارتفاعات اشترانکوه برای یافتن آخرین جسد/ احتمال سقوط بهمن روی تیم های امدادی

8:50 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۰۶۸
رئیس پایگاه‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر گفت: پنجمین روز جستجو برای یافتن تنها مفقود حادثه مرگبار اشترانکوه با 40 کوهنورد آغاز شد.

آغاز پنجمین روز جستجو در ارتفاعات اشترانکوه برای یافتن آخرین جسد/ احتمال سقوط بهمن روی تیم های امدادیمحمد  کبادی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، در مورد آخرین وضعیت جستجو برای یافتن آخرین مفقودی حادثه ریزش بهمن در اشترانکوه گفت: روز گذشته 50 کوهنورد و امدادگر پس از ساعت ها جستجو با سه سورتی پرواز از ارتفاعات منطقه حادثه به پایگاه اباذر شهرستان ازنا منتقل شدند. روز گذشته با توجه به وزش شدید باد و برودت هوا روز سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشتیم. 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط منطقه و احتمال ریزش بهمن روز گذشته الگوی جدید  تجسس بررسی شد. با توجه به طولانی شدن زمان عملیات تجسس و آسیب دیدن تجهیزات و میل سونداژها به علت یخ زدگی و وسعت  محیط حادثه، درخواست تجهیزات جدید شد که بلافاصله میل سونداژ از طریق سازمان امدادو نجات و کرمانشاه ارسال شد. 

رئیس پایگاه‌های امداد و نجات کوهستان هلال احمر تاکید کرد: تلاش ها از صبح امروز بار دیگر برای یافتن پیکر علی حسینی آخرین مفقود حادثه با حضور 60 کوهنورد آغاز شد. نیمی از تیم امداد زمینی و نیمی دیگر با بالگرد به منطقه اعزام می شوند. 

کبادی افزود: باتوجه به پیش بینی احتمال وقوع بهمن در منطقه عملیاتی موارد ایمنی با قرار دادن دیدبانهای متعدد در مکانهای مشرف به دهلیز و دره‌های دارای استعداد بهمن برای پایش و اطلاع سریع به تیم تجسس همراه با سیستم ارتباطی و بیسیم مستقر می شوند. 


برچسب ها: اشترانکوه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *