ماهینی: موقع پول دادن یا بحث ژوزه پیش می‌آید یا گولچ/ بیشتر بازیکنان به من و سیدجلال می‌گویند پرداخت‌ها چه شد

19:13 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۰۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس شرطی برای تمدید قرارداد خود نگذاشته‌اند و همه دوست دارند در تیم بمانند اما باید شرایط را عوض کنند.

به گزارش گروه ورزشی ،حسین ماهینی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در خصوص عملکرد خوب این تیم در نیم‌فصل اول گفت: به اختلاف امتیاز و به رکوردهایی که کسب کردیم کاری نداریم. فقط در هر بازی برای کسب 3 امتیاز و اینکه بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم به میدان می‌رویم و دیگر کاری به هیچ چیز دیگر نداریم.

وی درباره اینکه چقدر از مطالبات‌تان تاکنون پرداخت شده است، تصریح کرد: سال گذشته که خواستیم پول بگیریم بحث ژوزه پیش آمد و امسال هم موقع پول گرفتن بحث گولچ و بنسون مطرح می‌شود. با این شرایط کار خیلی سخت است. با این وجود ما تاکنون چیزی نگفتیم و دیدید که بهترین بازی‌ها را انجام دادیم و قهرمان نیم فصل شدیم اما همه مشکلات دارند و بازیکنان می‌آیند و بیشتر به من و سیدجلال می‌گویند که پرداخت‌ها چه شد.

ماهینی افزود: واقعا حیف است تیم در حال نتیجه گرفتن است و امیدوارم راه‌حلی وجود داشته باشد، الان دقیقا نمی‌دانم که چنددرصد از مطالباتم پرداخت شده است. از سال گذشته طلب داریم و امسال هم با وجود اینکه درصدی پرداخت شده اما هنوز طلبکاریم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا اینکه می‌گویند بازیکنان پرسپولیس شرط گذاشته‌اند که تا مطالبات پرداخت نشود، قراردادشان را تمدید نمی‌کنند، گفت: بحث چنین چیزهایی نیست و همه اینها شایعه است، همه دوست دارند در تیم بمانند اما باید شرایط را عوض کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *