کمالوند: پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و مستحق کسب سه امتیاز بود/ 2 یا 3 بازیکن ما در حد خودشان نبودند/ کاری نمی‌کنم تراکتورسازی تضعیف شود

18:28 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۶۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: طبیعتاً فکر می‌کنم پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و مستحق کسب سه امتیاز بود.

به گزارش گروه ورزشی ، فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر  با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: طبیعتاً فکر می‌کنم پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد و مستحق کسب سه امتیاز بود.

وی در ادامه افزود: ما امروز مشکل داشتیم که آن هم خستگی بود، چون در 10 روز سه مسابقه داشتیم. برای ما که بازیکنان کمی داریم، در این مدت زمان برگزاری سه بازی بسیار سنگین است. ما تا دقیقه 70 هم خوب بودیم، اما در ادامه تحلیل رفتیم. به نظرم یکی از دلایل باخت‌مان هم این بود که دو سه بازیکن ما در حد خودشان نبودند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه کدام بازیکنان این تیم در حد خودشان نبودند، تصریح کرد: حقیقتاً دوست ندارم راجع‌به بازیکنان صحبت کنم. اگر یک روز برد باشد، برای بازیکنان است و در روز شکست هم، باخت برای من است. فقط همین را می‌توانم بگویم که برخی بازیکنان‌مان در حد خودشان نبودند.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که دو هفته دیگر باید با استقلال بازی کند و آیا برای نیم فصل در تهران می‌مانند تا اردو بزنند، گفت: شرایط اقتصادی‌مان طوری نیست که در تهران بمانیم. باید به فرودگاه برویم و به آبادان برگردیم. از سازمان لیگ یک درخواست داریم و آن هم این است که برنامه‌ریزی را طوری انجام دهند که منافع همه تیم‌ها در نظر گرفته شود. این بازی معوقه به خاطر پرسپولیس بود و کاش منافع ما هم در نظر گرفته می‌شد که هم با این فاصله کوتاه سه بازی انجام نمی‌دادیم و هم به گونه‌ای می‌شد که می‌توانستیم با شرایط بهتری بازی کنیم.

وی در واکنش به این مسئله که صنعت نفت جایگاه خوبی هم دارد و در پایان نیم‌فصل رتبه ششم جدول را در اختیار گرفته است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم در چند سال اخیر، نتایجی که ما گرفتیم و جایگاه‌مان بی‌سابقه بوده است. به نظرم اگر تیم‌مان را تقویت کنیم، جایگاه‌مان از رده ششم هم بهتر خواهد شد. اکنون تیمی که همیشه در آستانه سقوط بوده را به اینجا رسانده‌ایم و اگر تقویت شویم، جایگاه‌های بالای جدول را هم می‌توانیم به دست بیاوریم.

فراز کمالوند سپس در نشست خبری حاضر شد و درباره شکست تمش گفت: بازی، بازی خوبی بود، اما بیشتر از سمت پرسپولیس. به‌دلیل اینکه پرسپولیس امروز یکی از بهترین‌ روزهایش را پشت سرمی‌گذاشت. ما یک مشکل اساسی داشتیم و آن هم این بود که در 10 روز گذشته سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم. فشار این بازی روی ما آمد. ما در این مدت با استقلال خوزستان، تراکتورسازی و پرسپولیس بازی کردیم. ما تا جایی که جان داشتیم و قوای بدنی‌مان اجازه می‌داد، بازی کردیم. ما در 20 دقیقه پایانی از لحاظ بدنی کم آوردیم، قابل پیش‌بینی هم بود. سه چهار نفر از بچه‌های‌مان هم روز خوب‌شان نبود.

وی درمورد بازی دفاعی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: یک مقدار از لحاظ بدنی مشکل داشتیم و مجبور شدیم به عقب بیاییم. انجام سه بازی در 10 روز بسیار سخت است، اما برای استقلال و پرسپولیس نه، چون آنها بازیکن دارند. برای تیمی مثل صنعت نفت که بازیکنانش محدود هستند، سه روز سه روز بازی کردن سخت است و به بازیکنانش فشار می‌آید. من از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که بازی‌ها را طوری برنامه‌ریزی کند که به تیم‌هایی مثل صنعت نفت هم فشار نیاید.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که به او گفت: «یحیی گل‌محمدی شاید می‌خواهد محمد ابراهیمی را از تراکتورسازی کنار بگذارد و به همین‌خاطر می‌خواهد تقصیرها را متوجه شما کرده و او را با شیمبا معاوضه کند»، تصریح کرد: چرا بیفتد گردن ما؟!‌ مربی تراکتورسازی بودم و این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. هیچ‌موقع کاری نمی‌کنم که تراکتورسازی تضعیف شود. اگر قرار باشد محمد ابراهیمی به سپاهان با استقلال برود، چرا به صنعت نفت نیاید؟ ما قبل از اینکه تراکتورسازی او را کنار نگذارد، به احترام هواداران با این بازیکن مذاکره نمی‌کنیم. اگر قرار باشد کنار گذاشته شود، علاقه‌مندیم که او را جذب کنیم.

وی ادامه داد: موارد بعدی، بعداً به وجود می‌آید. بحث اول این است «آقای ابراهیمی در تراکتورسازی می‌ماند یا نمی‌ماند؟» اگر تراکتورسازی بخواهد، اصلاً کاری نداریم. ما به بازیکن تراکتورسازی چه‌کار داریم؟! اگر قرار باشد جدا شود، ما هم مشتری هستیم. ابراهیمی سه سال پیش هم این اتفاق برایش افتاد. او به گسترش فولاد آمد، احیا و به شرایط اولیه برگشت. در نیم‌فصل تراکتورسازی گفت به کیانی و ابراهیمی نیاز داریم، با کمال میل آنها را برگردانیم، چون تراکتورسازی به آنها نیاز داشت. الان هم دوست ندارم زیاد در مورد تیم دیگر صحبت کنم. زمانی با بازیکن تیم دیگر وارد مذاکره می‌شویم که او را کنار بگذارند، اما اگر کنار نگذارند، ما وارد مذاکره نخواهیم شد.

کمالوند خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم مسئله‌ای که گفتم مفهموم بود. تا زمانی که ایشان بازیکن تراکتورسازی است، ما با او کاری نداریم، اما اگر خواست جدا شود به‌جای اینکه به سپاهان برود، ما به سراغش می‌رویم. من هیچ‌وقت دنبال تغضیف تراکتورسازی نیستم، چون با این تیم خاطره دارم و رابطه‌ام هم با هواداران این تیم خوب است. نمی‌خواهم این رابطه خراب شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان راجع‌به مشکلات مالی تیمش و عدم برگزاری تمرینات زردپوشان در روزهای گذشته یادآور شد: مشکلات برمی‌گردد به اینکه وقتی یک تیم به لیگ حرفه‌ای می‌آید و فوتبالش حرفه‌ای می‌شود، وزاتخانه نمی‌تواند مستقیم به آن کمک کند، این مصوبه مجلس است. این مشکل برای نفت تهران هم ایجاد شد، اما مسئولان تلاش می‌کنند از جاهای دیگر مانند اسپانسر و تبلیغات بتوانند مشکلات را حل کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *