هنوز برای حضورم در سری جدید خندوانه صحبتی نشده/به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم+عکس

9:55 - 21 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۹۹۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کمدین تئاتر و تلویزیون گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.

امیر کربلایی زاده کمدین در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره همکاری در سری جدید برنامه "خندوانه" گفت: به زودی قرار است با رامبد جوان مذاکره کنم اما تا امروز در زمینه همکاری با فصل جدید خندوانه با من صحبتی نشده است.

کربلایی زاده
وی افزود: اگر از من بخواهند که در سری جدید "برنامه خندوانه" حضور داشته باشم می پذیرم. با توجه به این که در مسافرت و اجرای برنامه بودم از جزئیات سری جدید و زمان ضبط آن اطلاعی ندارم.

این بازیگر درباره شکل اجرای سری جدید برنامه خندوانه اظهار کرد: شکل و یا فرم جدید اجرای برنامه را نمی دانم و این روزها زیاد با رامبد در ارتباط نبودم زیرا وی این روزها برای فیلم "نگار" در خارج از کشور است.

کربلایی زاده درباره مسافرت های خود و رامبد جوان خاطرنشان کرد: به درخواست باشگاه ایرانیان در امارات برای ایرانیان مقیم این کشور اجرای استند آپ کمدی داشتم که با استقبال خوبی روبرو شد و مخاطبان نیز دوست داشتند. رامبد جوان نیز در نزدیک به 10 کشور "نگار" را روی پرده اکران دارد و در تور اکران های خارجی این فیلم به سر می برد.

کربلایی زاده
گفتنی است؛ در روزهای گذشته امیر کربلایی زاده در گفت و گو با یکی از رسانه ها خبر از شروع تولید سری جدید این برنامه از اسفندماه و حضور خود در این برنامه داده بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *