رویای بازگشت به فلسطین بزودی محقق می‎شود

17:15 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۹۹۳
دبیرکل حزب الله لبنان در نطقی تلویزیونی درباره اوضاع این روزهای قدس می‎گوید که رویای بازگشت به فلسطین بزودی محقق می‎شود.

رویای بازگشت به فلسطین بزودی محقق می‎شودبه گزارش گروه بین‌الملل ،سید حسن نصرالله، روز دوشنبه 20 آذر در سخنانی گفت: رویای بازگشت به فلسطین بزودی محقق می‎شود.

وی می‎افزاید: امروز ما بار دیگر با تعرض آمریکا و صهیونیست‎ها به قدس روبرو شدیم اما بار دیگر موضع ما "پیروزی یا شهادت" است.

دبیرکل حزب الله ضمن منزوی خواندن رئیس جمهور آمریکا می‎گوید که ترامپ تنها و منزوی شده و درباره موضوع قدس تنها اسرائیل است که همراه اوست.

نصرالله افزود: تظاهرات امروز شما دارای اهميت فوق العاده‎ای درمبارزه آينده با دشمن صهيونيستی خواهد بود؛ قدر حضور شما را در ميادين و عرصه‎ها، تظاهرات ، تحصن‎ها و پايگاه‎های اجتماعی می‎دانم.

وی اظهار داشت" اين تظاهرات امروز شما حمايت معنوی بزرگی براي انتفاضه کنندگان و نيروهای مقاومت خواهد بود .

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه ما در جنگ ژوئن اين مساله را تجربه کرديم اضافه کرد: برادران ما در غزه اين مساله را تجربه کرده‏‎اند؛ هر تظاهرات و هر تحصنی با هر تعدادی در سراسر جهان نشان می‎دهد که ما تنها نخواهيم بود.

نصرالله در بخش دیگری گفت: هيئت بحرينی از قدس ديدار کرد نماينده ملت اين کشور نيست چرا که ملت بحرين تظاهرات با شکوهي در همبستگی با قدس برگزار کردند.

وی ادامه داد: باید از مواضع تاریخی و مرجعیات دینی اسلامی اعم از سنی و شیعه و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و شیخ الازهر مصر و همچنین مرجعیات مسیحی تشکر کنیم.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه یمنی‎ها زیر بمباران سعودی در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند اظهار داش: ما قبلا گفته بودیم که هدف آمریکا از حمایت از داعش این است که می خواهد اذهان و افکار عمومی را از قضیه فلسطین دور کند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *