هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان اهمیت بسیاری دارد

15:44 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۹۶۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: همه خادم نظام هستیم و در این زمینه هیچ اختلافی بین ارتش و سپاه وجود ندارد؛ اما با این حال باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم و این بسیار مهم و حائز اهمیت است.

هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان اهمیت بسیاری داردبه گزارش گروه سیاسی ، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در حاشیه همایش یگان ویژه صابرین و تیپ ۶۵ نوهد که صبح امروز در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: وحدت ارتش و سپاه اقدام شایسته و خوبی است و باید ادامه یابد؛ البته وحدت نیرو‌های مسلح و وحدت نیروی زمینی ارتش و سپاه باید به معنای واقعی کلمه به نمایش در بیاید.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در تعاملات کاری، افزود: ابتکار عمل سردار پاکپور و امیر حیدری مقدمه خوبی برای هم‌افزایی بیشتر است؛ این درحالی است که ما هیچ اختلافی نداریم و باید همدلی و مودت را به سطوح زیر مجموعه منتقل کنیم.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: همه خادم نظام هستیم و در این زمینه هیچ اختلافی بین ارتش و سپاه وجود ندارد؛ اما با این حال باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم و این بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی سپس در بیان ابعاد خدمات ارتش و سپاه با اشاره به اینکه ارتش و سپاه در مأموریت‌های محوله به خوبی ایفای نقش کرده‌اند، اظهار داشت: فرمانده کل ارتش، فرماندهی بسیار با تقوا، پرهیزگار و مخلص است و من به او علاقه بسیاری دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *