منحصر به فرد ترین خودرو تاریخ+عکس

15:23 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۹۳۲
یک خودروی مناسب برای استفاده روزمره و قابلیت‌های اسپرتی. این‌ها تنها تعریف کوتاهی از ۲۰۰۲ است.
به گزارش گروه فضای مجازی ،  این خودروی جذاب و محبوب برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ معرفی و در سال ۱۹۶۸ به بازار عرضه شد. ظاهری جذاب و دوست داشتنی به همراه سواری لذتبخش و اسپورت با قابلیت‌های حرکتی فوق العاده و شتاب بالا از نکاتی بود که باعث شد نام ۲۰۰۲ به اسطوره‌ای فراموش نشدنی در طول تاریخ اتومبیل و به خصوص مسابقات تبدیل شود.

کیفیت ساخت بالای ب. ام و در این مدل بسیار عالی بود. به گونه‌ای که نام ب. ام و را در بازار جهانی به کلی تغییر داد. توجه جهانی بیش از حد به این مدل باعث شد این کارخانه، ۸۶۰.۰۰۰ عدد از "۲۰۰۲" را در سراسر جهان بفروش برساند.

این خودروی به نسبت کوچک و هیجان انگیز به حدی از سوی خریداران مورد توجه قرار گرفت که هنوز هم سران این کمپانی آلمانی به ساخت و طراحی اش افتخار می‌کنند. همین بس که بدانید از سال ۶۸ که اولین بار به بازار عرضه شد تاکنون گذر زمان نتوانسته از محبوبیتش کم کند و زیر سایه قرارش دهد و هنوز هم می‌توان به راحتی و با کمی گشت و گذار قطعات یدکی و تزئینی مناسب آن را پیدا کرد.
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *