رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عزم جدی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورش

13:45 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۸۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: عزم جدی برای مستند سازی املاک در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد.
عزم جدی برای مستندسازی املاک آموزش و پرورشبه گزارش مرکز اطلاع رسانی  و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نجفی با اشاره به ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این دو برنامه گفت: این معاونت منتظر تأمین اعتبار ننشسته و در حال حاضر با وجود تخصیص نیافتن اعتبار مورد نیاز توانسته است از محل اعتبارات جاری تا ۳۰ درصد از این دو برنامه را پیش ببرد. 
 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه اجرای راهکار ۶-۲۰ سند تحول بنیادین گفت: برای اجرای این راهکار که به طور مشخص به بهینه سازی و بهره برداری از منابع مادی و فیزیکی و تبدیل به احسن کردن آن‌ها و طراحی استاندار‌های مصرف پیشگیری از اسراف و تبذیر اشاره دارد در حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس دو برنامه پیش بینی شده است که اول شامل مستندسازی املاک آموزش و پرورش و دوم تعیین تکلیف املاک قلع و قمعی است.
 
وی در خصوص فرایند اجرای برنامه‌ها خاطر نشان ساخت: شناسایی املاک بدون سند و اقدام برای تحصیل سند، محصور سازی املاک و رفع موانع از اقداماتی است که به ویژه در ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها در حال پیگیری است.

نجفی یادآور شد: در حال حاضر از ۹۸ هزار و ۸۲۰ ملک آموزش و پرورش کشور، بالغ بر ۴۶ هزار ملک مستندسازی و تحصیل سند گردیده است و بخشی از این اسناد تک برگی شده اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *