راه اندازی 20 خانه جوان در استان‌ها/ اعطای مجوز به 40 مرکز مشاوره ازدواج و خانواده

13:30 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۸۸۸
اقدامات وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان در ۱۰۰ روز اول دولت دوازدهم اعلام شد.

راه اندازی 20 خانه جوان در استان ها/ اعطای مجوز به 40 مرکز  مشاوره ازدواج و خانوادهبه گزارش گروه جامعه ،وزارتخانه ورزش و جوانان طی ۱۰۰ روز شاخص ترین اقدامات خود در حوزه جوانان را در قالب گزارشی منتشر کرد.

راه اندازی خانه های جوان

راه اندازی ۲۰ خانه جوان در مراکز استان ها و شهرستان ها و حمایت از اجرای برنامه های خانه جوان در مراکز استان ها یکی از مهم ترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در ماه های اخیر است که پس از انتخاب تندگویان به عنوان معاون امور جوانان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

اعطای مجوز به ۴۰ مرکزمشاوره ازدواج و خانواده

تدوین و ابلاغ شاخص های توسعه جوانان در سطوح استانی و شهرستانی و پی گیری فعالیت تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در مراکز استان ها و شهرستان ها و اعطاء مجوز به ۴۰ مرکز جدید، برگزاری ۱۳۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و زوجین یک تا سه سال اول زندگی با هماهنگی ادارات کل استان ها را می توان گوشه ای از فعالیت های حوزه جوانان در ماه های اخیر دانست.

برگزاری ۶۲ نمایشگاه و جشنواره با موضوع ازدواج و خانواده

همچنین برگزاری برنامه های هفته ازدواج در سراسر استان ها با محوریت: تشکیل کمیته های تخصصی ازدواج و خانواده، برگزاری مشاوره رایگان در هفته ازدواج، برگزاری همایش ها و نمایشگاه های ازدواج و خانواده (۳۱ نمایشگاه) و برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده جوان در سطح استان ها (۳۱ جشنواره) از مهم ترین برنامه های حوزه جوان در بخش ازدواج است.

برگزاری کنگره علمی جوانان و خانواده در استان کرمان- آذر ۹۶، برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان (۲ ستاد ملی، ۵۰ ستاد استانی و ۲۹۰ ستاد شهرستانی)، تدوین و ابلاغ شاخص های توسعه جوانان در سطوح استانی و شهرستانی و ابلاغ آن به استان ها و تکمیل ۴۲ گزارش ملی وضعیت جوانان کشور و آسیب های اجتماعی تهدیدکننده قشر جوانان را می توان از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان طی ۱۰۰ روز برشمرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: وزارت ورزش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *