«سیاوش» می‌تواند به من کمک کند/ آبرویم را بیشتر از هرچیزی دوست دارم

12:31 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: شما این را بدانید من آبرویم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.

غلامرضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: کار سختی را آغاز کرده‌ایم و خودمان هم می‌دانیم که کارمان دشوار است، اما می‌توانیم به هدفمان برسیم. ضمن اینکه همه می‌دانند در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیازش را به باشگاه تحویل داده، عنوان کرد: این کار را کرده‌ام و منتظریم ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید. اگر در ایران نتوانم بازیکن خوبی پیدا کنم سراغ گزینه‌های خارجی می‌روم. البته این را هم بگویم ما در شرایطی بازیکنی را از فهرست‌مان خارج می‌کنیم که بتوانیم بازیکنی بگیریم. در این بین نبود ۴ بازیکنی که پیش از پایان نیم فصل از تیم کنار گذاشته شده‌اند هم کار ما را در دو بازی گذشته بسیار سخت کرد به خاطر همین اول سراغ بازیکنان مورد نیازمان می‌رویم و پس از جذب آنها بازیکنی را از فهرست خارج می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد ادامه داد: من فهرستی 7 نفره را به عباسی داده‌ام تا انشاءالله بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا در بین بازیکنان مورد نیازش ستاره‌ای هم وجود دارد گفت: مطمئناً هر بازیکنی که به ما ملحق شود ستاره است و هر بازیکنی هم که جدا شود ستاره است. منتهی مسئله اینجاست که یک بازیکن باید به افکار فنی یک مربی بخورد.

وی در خصوص اینکه تکلیف حضور مجتبی جباری در تیم مشکی‌پوشان به کجا کشیده شد، تأکید کرد: خودم شخصا با جباری صحبت کردم و به او گفتم که اگر انرژی دارد و می‌تواند به ما کمک کند به مشهد بیاید، اما هنوز پاسخ قطعی نگرفته‌ایم. حتما تا دو سه روز آینده تکلیف جباری هم مشخص می‌شود.

سرمربی تیم مشکی‌پوشان در واکنش به انتقاداتی که نسبت به دستیاران جدیدش به خصوص سیاوش اکبرپور می‌شود، گفت: اصولا سرمربی کسی را به عنوان دستیار انتخاب می‌کند که به او اطمینان داشته باشد. بعد هم ممکن است گاهی یک بچه ۵ ساله مشورتی به شما بدهد که ۱۰ دانشمند نتوانند این کار را بکنند. الان وضعیت طوری است که تجربه عملی یک نفر مهم است نه اینکه بروید پای تخته و فلان تاکتیک را توضیح بدهید این مسائل در درجه‌های بعدی اهمیت قرار دارد.

عنایتی ادامه داد: وقتی در لیگ معتبر آلمان به مربی ۳۲ ساله تیم می‌دهند، چرا نباید مربیان جوان در فوتبال ایران کار کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حال مذاکره با یک مربی خوب خارجی هستم که تا سه چهار روز آینده به ایران می‌آید. البته فعلا نام او را نمی‌گویم، اما در همین حد بدانید که قبلا در ایران کارکرده است.

سرمربی مشکی‌پوشان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سیاوش اکبرپور می‌تواند به او کمک فنی بکند، افزود: مطمئنا سیاوش می‌تواند به من کمک کند شما این را بدانید من آبرویم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم و بیشتر از رفاقت برایم ارزش دارد. در چنین کاری رفاقت در درجه دوم اهمیت است. از همین جا می‌خواهم به رفقایی که از من ناراحت شده بودند که چرا از آنها استفاده نکردم بگویم رفاقتم با آنها بیشتر از قبل شده، اما بعضی جا‌ها فقط رفاقت مطرح نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *