بررسی داستان عجیب ابراهیمی و تراکتورسازی/ «اف‌ 14» یاغی!

11:20 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۸۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
داستان اختلاف مهاجم تراکتورسازی و مسئولان این باشگاه جالب است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته بود که محمد ابراهیمی پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و اعلام کرد که قرار است با «شیمبا» مهاجم برزیلی صنعت نفت آبادان معاوضه شود. این خبر در حالی منتشر شد که شنیده می‌شود ابراهیمی، عشوری، گودرزی و محمد نوری در فهرست مازاد تراکتورسازی قرار دارند.

در این بین مسئله مهم در خصوص محمد ابراهیمی، اختلافات او با مسئولان تراکتورسازی از ابتدای فصل است، اختلافاتی که گاهی به شکل جدی مطرح شد.

در زیر می‌خواهیم این اختلافات را از ابتدای فصل ارزیابی کنیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

اپیزود اول:

دعوای اول برمیگردد به چند ماه قبل وقتی تراکتورسازی با محرومیت در نقل‌وانتقالات مواجه بود و باید بازیکنان کلیدی خود را حفظ می‌کرد. در همین زمان ابراهیمی با انتشار پست خدافظی در اینستاگرام توانست مسئولان را برای پرداخت رقم قراردادش مجاب کند.

اپیزود دوم:

بعد از اینکه از همان هفته‌های پنجم و ششم شایعه می‌شود که احسان پهلوان ممکن است به تراکتورسازی بپیوندد، ابراهیمی دست به اقدام جالبی می‌زند. ابراهیمی که به نوعی هم‌پستی پهلوان محسوب می‌شود در تصمیمی ناگهانی اعلام می‌کند که قصد دارد پلاتینی که در پایش وجود دارد را با عمل جراحی خارج کند و به این ترتیب این بازیکن چند هفته‌ای را دور از میادین بود.

اپیزود سوم:

به تعویق افتادن پرداخت پول به ابراهیمی باعث اعتراض شدید وی به مسئولان تراکتورسازی و درگیری لفظی می‌شود. چند روز مانده به بازی تراکتورسازی و  سپیدرود ابراهیمی دست به کار عجیبی می‌زند و تمام پست‌های اینستاگرامش را پاک می‌کند.

اپیزود چهارم:

با آغاز فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی شنیده می‌شود که قرار است محمد ابراهیمی و شیمبا (مهاجم برزیلی صنعت نفت) با هم معاوضه شوند. این در شرایطی است که گل‌محمدی به شدت به مهاجم نوک نیاز دارد و به این معاوضه احتیاج دارد اما ابراهیمی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام می‌کند که نمی‌خواهد معاوضه شود! به نوعی با انتشار این پست جنگ ابراهیمی و تراکتورسازی علنی می‌شود.

 

به گزارش میزان، تمام این اتفاقات و ناسازگاری‌های ابراهیمی در شرایطی رخ می‌دهد که در ابتداى فصل پروسه تمدید قرارداد ابراهیمی با تراکتورسازی به طولانی‌ترین پروسه بین بازیکنان تبدیل می‌شود. تمدید قراردادی که بیش از 12 جلسه طول می‌کشد و در نهایت گل‌محمدی اعلام می‌کند ابراهیمی دیگر سر تمرین نیایید. بعد از این کش و قوس‌ها در نهایت قرارداد ابراهیمی به عنوان گران‌ترین‌ بازیکن تراکتورسازی امضا می‌شود، حتی گران‌تر از کیانی و ایرانپوریان.

ابراهیمی در نیم‌فصل گذشته به گواه آمار عملکرد خوبی نداشته و فقط یک پاس‌ گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود اما با این شرایط بازهم با استفاده از اهرم فشار هواداران می‌خواهد حرفش را به کرسی بنشاند. ابراهیمی که بازیکن قابلی است و هواداران تراکتورسازی هم به او لقب «اف 14» را داده‌اند نشان داده می‌تواند به قول فوتبالی‌ها «یاغی» خوبی هم باشد!

باید دید که در نهایت دعوای ابراهیمی و باشگاه تراکتورسازی به کجا کشیده می‌شود؟ آیا اینبار هم ابراهیمی حرفش را به کرسی می‌نشاند یا مسئولان تراکتورسازی که دیگر استرس جدایی بازیکن و فصل نقل‌ و انتقالات را ندارند تسلیم این بازیکن نمی‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *