مجروح شدن مامور فداکار در عملیات دستگیری ارازل و اوباش

10:38 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۷۹۲
فرمانده انتظامی استان اصفهان از مجروح شدن مامور پلیس در عملیات دستگیری ارازل و اوباش خبر داد.

مجروح شدن مامور فداکار در عملیات دستگیری ارازل و اوباشبه گزارش گروه جامعه ، سردار مهدی معصوم بیگی، در حاشیه عیادت از مامور مجروح شده در درگیری با افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه گفت: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد سریع و ضربتی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم طرح‌های ویژه‌ای با نام ذوالفقار طراحی و به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح‌ها با تلاش و زحمات شبانه روزی و مجاهدانه ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد قابل توجهی از افراد شرور و قانون شکن دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند که این گونه اقدامات ضربتی باعث افزایش احساس امنیت و رضایتمندی بسیار در بین مردم استان شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح‌ها تعدادی از ماموران پلیس استان برای مقابله با نا امن کنندگان امنیت مردم تا سرحد جان پیش رفتند افزود: در همین راستا یکی از کارکنان شجاع فرماندهی انتظامی استان اصفهان در درگیری با اشرار و اراذل و اوباش منطقه دچار مجروحیت شد.

سردار معصوم بیگی، از ارسال پیام تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از اقدام شجاعانه ماموران پلیس استان اصفهان در برخورد سریع و ضربتی با افراد شرور و قانون شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: اقدام شجاعانه ماموران سخت کوش پلیس استان این پیام را به جامعه منتقل می‌کند که مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده اند و اجازه قانون شکنی و قدرت نمایی و تعرض را به هیچ کس نخواهند داد.

گفتنی است، در بخشی از پیام سردار" اشتری"، فرمانده نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده:خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه گران سنگی است که خدمتگزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا این ولی نعمتان بی توقع می‌گردد.
فرمانده ناجا در بخش دیگر این پیام اظهار داشت: گزارش برخورد قاطع و قانونی ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اراذل و اوباش در راستای برقراری امنیت مردم واصل گردید که اینجانب لازم می‌دانم از این اقدام شجاعانه ماموران و همچنین تلاش بی وقفه تیم‌های موثر در شروع مسئولیت فرماندهی شما تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *