افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس قرار ندارد

10:54 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۷۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو «کمیسیون انرژی» مجلس گفت: افزایش قیمت بنزین نه در دستور کار دولت قرار دارد و نه در دستور کار مجلس؛ البته باید لایحه بودجه ۹۷ بررسی شود، اما با این حال طبق گزارش روز گذشته رئیس جمهور پیدا بود که چیزی به‌عنوان افزایش قیمت بنزین برای سال آینده نخواهیم داشت.

بعید می‌دانیم دولت و مجلس  اراده‌ای برای افزایش قیمت بنزین داشته باشندحسین امیری‌خامکانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به قیمت بنزین در سال ۹۷ گفت: افزایش قیمت بنزین در سال ۹۷ فعلاً قابل پیش‌ّبینی نیست.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت بنزین نه در دستور کار دولت قرار دارد و نه در دستور کار مجلس؛ البته باید لایحه بودجه ۹۷ بررسی شود، اما با این حال طبق گزارش روز گذشته رئیس جمهور پیدا بود که چیزی به‌عنوان افزایش قیمت بنزین برای سال آینده نخواهیم داشت.

عضو «کمیسیون انرژی» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت در حال حاضر مشارکت اقتصادی عمده‌ای دارد تا بخواهد در این فضا به بازار شوک روانی بدهد بنابراین با وجود مشارکت اقتصادی مردم به نظر نمی‌رسد دولت این شوک را به قیت‌ها وارد کند چرا که افزایش قیمت بنزین می‌تواند روی کالا‌های اساسی مردم هم اثر بگذارد لذا بعید می‌دانیم دولت و مجلس چنین اراده‌ای داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *