رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امروز حزب‌الله از رژیم صهیونیستی قوی‌تر است و دست بالاتر را در اختیار دارد

10:12 - 20 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۷۷۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: در برآورد‌های ما، دیگر رژیم صهیونیستی در حد یک تهدید نیست؛ امروز حزب الله از رژیم صهیونیستی قوی‌تر است و دست بالاتر را در اختیار دارد.

 

رژیم صهیونیستی دیگر در حد یک تهدید هم نیست/حزب‌الله از رژیم صهیونیستی قوی‌تر استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش "قدرت‌های بزرگ و امنیت منطقه غرب آسیا" که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس واقعیت‌های تاریخ نزدیک و موازنه قدرت، امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها از مرز موازنه قدرت و بازدارندگی در برار رژیم صهیونیستی عبور کرده بلکه این رژیم را از اندازه و حد یک تهدید خارج کرده است، گفت: در برآورد‌های ما، دیگر رژیم صهیونیستی در حد یک تهدید نیست؛ امروز حزب الله از رژیم صهیونیستی قوی‌تر است و دست بالاتر را در اختیار دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در یک موازنه راهبری بین ایران و آمریکا دست برتر با انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: مواجهه با گروه‌های تروریستی شش سال طول کشید، اما در این مدت برای اولین بار آمریکا توان مداخله مستقیم نظامی پیدا نکرد، زیرا توان جنگ مستقیم را در جهان اسلام ندارد، پس جنگ نیابتی را پیش گرفت و با تمام توان از تروریست‌های تکفیری حمایت کرد، اما همه این توطئه‌ها به شکست آمریکا و پیروزی جبهه مقاومت انجامید.

 وی در ادامه با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا به اندازه تمام بودجه نظامی قدرت‌های بزرگ جهان است، گفت: این قدرت نظامی نمی‌تواند پیروزی برای آمریکا در پی داشته باشد و همه اقدامات برای آن‌ها نتیجه عکس دارد. نتیجه عملکرد آمریکا در غرب آسیا، تشکیل قدرت‌های مکمل برای نظام جمهوری اسلامی در عراق، سوریه و لبنان شده که قدرتی غیر قابل شکست است.

 سردار سلامی افزود: نیرو‌های مردمی در عراق ضامن قدرت دولت مرکزی هستند که در موضوع تجزیه کردستان عراق این قدرت را مشاهده کردید. شکل گیری قدرت مردمی در منطقه می‌تواند آرزو‌ها را واقعیت ببخشد و شما مشاهده می‌کنید نیرو‌هایی از سراسر جهان اسلام از عراق، سوریه، ایران، لبنان، افغانستان و پاکستان در یک جبهه مبارزه می‌کنند و دشمن قادر به شکست آن‌ها نیست و این مهم در سوریه دیده شد که دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند.

سردار سلامی افزود: در یمن و بحرین هم درگیری حق و باطل دیده می‌شود، اما نتیجه آن تغییر موازنه قدرت به نفع مردم است.

 جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آل سعود و رژیم صهیونیستی منبع تنش در منطقه هستند که با هم گره خورده و درگیری‌های خونی و مشکلات را برای مردم به وجود آورده اند و جمهوری اسلامی بدون هیچ چشم داشتی به کرامت مسلمانان می‌اندیشد و راهبرد‌های آن موجب شکست توطئه دشمنان است.

وی پیروزی‌های جبهه مقاومت را به دلیل رهبری آن دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به خوبی این جبهه مقاومت را راهنمایی و دشمنان را با شکست مواجه کند.

سردار سلامی همچنین به تحولات فلسطین اشاره کرد و گفت: آتش زدن تصاویر پادشاهان سعودی و شعار علیه آن‌ها پدیده جدیدی است که نشان می‌دهد استراتژی‌های آن‌ها در فلسطین، کردستان عراق، سوریه، عراق، لبنان و یمن شکست خورده است.

وی افزود: برخی از قدرت‌های منطقه فکر می‌کنند با بلند پروازی می‌توانند به یک قدرت تبدیل شوند، اما بین واقعیت و آرزو‌های آن‌ها فاصله بسیاری است و این جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان هستند که با مهار تفکر تکفیر بر سرنوشت خود حاکم می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: محو رژیم صهیونیستی عامل اصلی امنیت و ثبات در منطقه است که به یاری خدا این مهم محقق می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *