سرمربیان استقلامت و نیمه استقامت تیم ملی دوچرخه سواری مشخص شدند

18:23 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت رده بزرگسالان و جوانان آقایان انتخاب شد

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، امروز نشست بررسی مسائل فنی تیم‌های ملی در دفتر ریاست فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه خسرو قمری، ناهید ایروانی، محمود وفایی ، منوچهر روشن پور، محسن سلگی، علیرضا ژاله و رسول هاشم کندی حضور داشتند و در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت و همچنین حضور تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی 2018 به گفتگو پرداختند.

با تصمیم کمیته فنی، رسول هاشم کندی به عنوان مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت رده بزرگسالان و جوانان آقایان انتخاب شد. سید معزالدین سیدرضایی نیز به عنوان دستیار هاشم کندی مشغول به کار خواهد شد.حمید سجادی نیز که پیش از این در کادر فنی جوانان حضور داشت کماکان به عنوان کمک مربی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. مریم غیاثوند و افسانه سجادی به عنوان مربیان تیم استقامت و نیمه استقامت بانوان نیز انتخاب شدند.

کمیته فنی در ادامه جلسه موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی کوهستان را در دستور کار خود قرار داد و تصمیم بر این شد تا «پریموث استرانکار» اسلوونیایی که پیش از این نیز هدایت ملی پوشان را برعهده داشت در ابتدای سال جدید میلادی طی یک جلسه حضوری در ایران مذاکرات خود را نهایی کند تا در صورت توافق، تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 در فیلیپین هدایت کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *