رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات بودجه سال 97 اعلام شد

9:42 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۳۹۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
لایحه بودجه۱۱ میلیون و ۹۴۹ هزار میلیارد ریالی کل کشور صبح امروز از سوی دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور صبح امروز از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که طی آن از حیث منابع بالغ بر یازده میلیون و نهصدو چهل و نه هزار و سیصد و پنجاه و چهار میلیارد و ششصد و هفتاد و چهار میلیون(۱۱,۹۴۹,۳۵۴,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰ )ریال و از حیث مصارف بالغ یازده میلیون و نهصدو چهل و نه هزار و سیصد و پنجاه و چهار میلیارد و ششصد و هفتاد و چهار میلیون ( ۱۱,۹۴۹,۳۵۴,۶۷۴,۰۰۰,۰۰۰ ) ریال تعیین شده است.

منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمای های و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، بالغ بر چهار میلیون و
دویست و چهل و نه هزار و یک صد و ده میلیارد و هشتصد و نود و یک میلیون ( ۴,۲۴۹,۱۱۰,۸۹۱,۰۰۰,۰۰۰ ) ریال شامل:

۱- منابع عمومی بالغ بر سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار و چهارصدو نود میلیارد ( ۳,۶۸۰,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ) ریال

۲- درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی بالغ بر پانصد و شصت و هشت هزار و ششصد و بیست میلیارد و هشتصد و نود و یک میلیون ( ۵۶۸،۶۲۰،۸۹۱،۰۰۰،۰۰۰ ) ریال

ب- بودجه شرکتهای دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت از لحاظ درآمدها و سایر منابع تأمین اعتبار بالغ بر هشت میلیون و یکصد و سی و نه هزار و هشتصد و هفتاد و یک میلیارد و چهار صد و نود و یک میلیون  ( ۸,۱۳۹,۸۷۱,۴۹۱,۰۰۰,۰۰۰ )ریال و از حیث هزینه ها و سایر پرداخت ‌ها بالغ بر هشت میلیون و یکصد و سی و نه هزار و هشتصد و هفتاد و یک میلیارد و چهار صد و نود و یک میلیون ( ۸,۱۳۹,۸۷۱,۴۹۱,۰۰۰,۰۰۰ )ریال است.

 



فرامرز
|
-
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
تمام بودجه همین چند خط است؟
مسعود
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
0
ان شاالله بتوانند این بودجه 97 را مدیریت کنند
علي
|
-
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
0
سلام ميشه بگيد بنزين گرون ميشه يا نه
ایرانی
|
-
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
0
درامد نفتی ایران نودو شش هزار میلیارد تومن بوده این میشه تقریبا یک بیستم کل بودجه! من سر در نیاوردم. یعنی دولت فقط یک بیستم بودجه رو از فروش نفت تامین میکنه؟ پس اینکه میگن شصت درصد از نفته چیه؟ بین 5 درصد و 60 درصد فاصله زیادیه. من که از این اطلاعات سر در نمیارم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *