حضور «جاتسکویچ» کمک شایانی به مربیان داخلی جودو می‌کند

7:33 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۲۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر فدراسیون جودو معتقد است حضور مدرس بین المللی جودو در ایران کمک شایانی به پیشرفت فنی مربیان داخلی می‌کند.

امیرحسین سیاحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور «الکساندر جاتسکویچ» مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو در ایران اظهار داشت: این مدرس بلژیکی روز جمعه به ایران آمد و از روز گذشته (شنبه) سمینار خود را با حضور ۱۷۰ نفر برگزار کرد. این سمینار تا روز دوشنبه ادامه دارد و جاتسکویچ سه‌شنبه ایران را ترک می‌کند.

وی افزود: مربیان ما با توجه به درجه و مهارتی که دارند در این سمینار حاضر می‌شوند و از تجربیات این مدرس بلژیکی استفاده می‌کنند. به هر حال «الکساندر جاتسکویچ» از بهترین مربیان دنیاست و حضورش در ایران کمک شایانی به مربیان داخلی می‌کند.

دبیر فدراسیون جودو با بیان این مطلب که هزینه‌های برگزاری سمینار از سوی اتحادیه جودوی آسیا تامین شده، ادامه داد: مربیانی از کشور‌های بوتان، افغانستان، عراق، کویت، سنگاپور و ترکمنستان هم در این سمینار شرکت کردند.

سیاحی در خصوص اینکه این سمینار‌ها باز هم ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: سیاست فدراسیون جودو این است که با دعوت از مربیان و داوران نام آشنای دنیا به پیشرفت جودوی کشور کمک کنیم و مطمئن باشید این سمینار‌ها ادامه دار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جاتسکویچ از داوران بین المللی جودو است یا خیر، گفت: بله او سوپروایزر اصلی فدراسیون جهانی جودو است، اما در این سمینار در بخش مربیگری آموزش می‌دهد.


برچسب ها: فدراسیون جودو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *