از قهرمانی تیم ایران در جام باشگاه‌های جهان خوشحال شدم/ کشتی‌گیران آمریکایی عاشق تماشاگران ایرانی هستند

8:04 - 19 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۲۵۶
سرپرست تیم کشتی آزاد مرکوری آمریکا گفت: کشتی‌گیران آمریکایی خیلی دوست داشتند به ایران بیایند ضمن این که عاشق تماشاگران ایرانی هم هستند.

هومن توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که با قهرمانی تیم کاشان و نایب قهرمانی تیم مرکوری آمریکا همراه شد، اظهار داشت: من از قهرمانی تیم ایران خوشحالم. در مسابقات بین کشتی‌گیران ایران و آمریکایی هم همیشه دوست داشتم کسی که حقش است برنده شود. به هر حال از دل ما خبر دارید و می‌دانید که دوست داریم کدام کشتی‌گیرها برنده شوند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های جهان، نسبت به دوره‌های گذشته جذاب‌تر بود و دیدید که در فینال هم دو تیم ایران و آمریکا رقابت تنگاتنگی داشتند. این رقابت‌ها هر سال بهتر می‌شود و تیم‌های قوی‌تر در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند.

سرپرست تیم کشتی آزاد آمریکا با اشاره به این که در آمریکا چنین استقبالی از مسابقات کشتی نمی‌شود، تصریح کرد: کشتی‌گیران آمریکایی خیلی دوست داشتند به ایران بیایند و مقابل کشتی‌گیران قدرتمند ایران کشتی بگیرند. ضمن این که عاشق تماشاگران ایرانی هم هستند.

توکلیان در خصوص این که چرا جردن باروز با تیم بیمه رازی به توافق نرسید، گفت: حدود یک ماه پیش بود که مذاکراتی بین باروز و مسئولان باشگاه بیمه رازی صورت گرفت اما توافقی صورت نگرفت و قسمت نبود باروز برای این تیم مسابقه بدهد.

وی در مورد این که ورزش کشتی می‌تواند برای همیشه در مسابقات المپیک حضور داشته باشد یا خیر، اظهار داشت: به نظر من کشتی در المپیک می‌ماند. حرف‌هایی که درباره احتمال حذف کشتی از المپیک زده شد فقط به این خاطر بود که در این ورزش تحولی صورت بگیرد و جذاب‌تر شود. رسول خادم برای پیشرفت کشتی تلاش زیادی کرد تا این رشته بتواند به جایگاه بالایی برسد.

سرپرست تیم کشتی آزاد آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: برای عید نوروز همراه با خانواده‌ام به ایران می‌آیم. دوست دارم آنها هم ایران را ببینند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *