رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

120 استاد یهودی دانشگاه‌های آمریکا تصمیم ترامپ درباره قدس را محکوم کردند

13:42 - 18 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۵۱۵۶
پایگاه خبری هاآرتض گزارش داد: بیش از 100 استاد یهودی از سراسر آمریکای شمالی با امضای بیانیه‌ای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ و نیز صدور مجوز برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را محکوم کردند.

120 استاد یهودی دانشگاه‌های آمریکا تصمیم ترامپ درباره قدس را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه خبری هاآرتض گزارش داد : بیش از 100 استاد یهودی از سراسر آمریکای شمالی با امضای بیانیه‌ای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ و نیز صدور مجوز برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را محکوم کردند.

در این بیانیه اعتراضی ضمن محکوم کردن تصمیم ترامپ درباه قدس آمده است: ما از دولت آمریکا خواستاریم تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای از بین بردن تنش ایجاد شده در پی این اقدام ترامپ را انجام دهد.

دونالد ترامپ چهارشنبه شب در سخنانی رسما قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این اقدام با واکنش کشورهای مختلف مواجه شد و علاوه بر فلسطین مردم بسیاری از کشورها نیز در اعتراض به این تصمیم تظاهرات برپا کردند.

این اساتید در ادامه بیانیه خود همچنین به اقدامات رژیم صهیونیستی در اعمال نابرابری سازمان یافته علیه فلسطینیان اعتراض کرده و می‌گویند: فلسطینیان هدف نابرابری نظام‌مند از سوی کابینه اسرائیل به خصوص در زمینه خدمات شهری، تخصیص بودجه و لغو مجوزهای ساختمانی و اعطای آن به یهودیان مواجه هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *