راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس شریف» + متن کامل قطعـنامه پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی- صهیونیستی

14:11 - 17 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۸۸۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
راهپیمایان تهرانی،ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی برای تثبیت موجودیت منحوس و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی با تغییر پایتخت این رژیم ابراز داشتند.

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس شریف»به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نمازگزاران تهرانی امروز جمعه هم‌گام و همصدا با نمازگزاران سراسر ایران اسلامی، پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه، در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» راه‌پیمایی کردند.

راهپیمایان تهرانی،ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی برای تثبیت موجودیت منحوس و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی با تغییر پایتخت این رژیم ابراز داشتند.

 همچنین پلاکاردهایی با مضمون حمایت از «فلسطین» و «انتفاضه» در دست راهپیمایان تهرانی قرار داشت. آنها با شعارهایشان نشان دادند که راهکار مدنظرشان برای مقابله با ستمگری‌ها و تجاوزکاری‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تنها مقاومت و انتفاضه است.

راهپیمایان تهرانی همچنین،در جریان مراسم امروز، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

همچنین  متن کامل قطعـنامه پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی- صهیونیستی ملت بزرگ ایران اسلامی به این شرح است:

تصمیم شیطانی و نابخردانه آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی؛ صفحه‌ای جدید از حلقه‌های رذیلانه جنایت و صحنه‌ای جدید از خباثت و خیانت امریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون‌ها انسان آزاده جهان به نمایش در آورد. اما ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و آزاده جهان به ویژه جهان اسلام و امت بزرگ رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» و ملت محمدی و سلحشور ایران اسلامی با الگوگیری از ایستادگی و مقاومت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» در برابر قدرت‌های شیطانی؛ شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا، در این مراسم پرشور شرکت نموده‌اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر اعلام می‌دارند:

۱ – مـا تـظاهرکنندگان، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌نماییم.

۲- مردم فهیم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارند که مسئله فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کرده و در این مسیر پایدار خواهیم ماند.

۳ – ما ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم: سرزمین فلسـطین، بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

۴ – تظاهرکنندگان حاضر، با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمود‌های حکیمانه رهبرکبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی «رضوان‌الله تعالی علیه» و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» همچنان از مستضعفین و مظلومین جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین در برابر جنایات سفاکان، رژیم مستکبر آمریکا و اشغالگران قدس شریف حمایت کرده و به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند.

۵- ملت بزرگ و شجاع ایران، این تصمیم نابخردانه ترامپ و رژیم صهیونیستی را به نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام دانسته و در مقابل این زیاده خواهی و حرکت شیطانی، همچنان مقاوم ایستاده و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد؛ و السّـلام علیـکم و رحـمة الله و برکاتـة

جمعه ۱۷ آذرماه ـ. سال ۱۳۹۶ هجری خورشیدی
مصادف با ۱۹ ربیع الاول ـ. سال ۱۴۳۹ هجری قمری



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *