بانک مسکن توسعه‌ای نشده است

15:46 - 16 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع کلیدی و حیاتی تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه‌ای است که تقریبا از ابتدای دولت یازدهم تا کنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی و مناسبی انجام نشده است.

بانک مسکن توسعه‌ای نشده استبه گزارش گروه اقتصاد ، عباس آخوندی در مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن به مهمترین دغدغه خود و همچنین کارشناسان و مدیران بخش مسکن اشاره کرد و اظهار کرد: موضوع کلیدی و حیاتی تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه‌ای است که تقریبا از ابتدای دولت یازدهم تا کنون مطرح و در دستور کار است اما متاسفانه هنوز اقدام عملیاتی و مناسب برای این تحول بنیادین که به شدت مورد نیاز وضعیت کنونی بازار مسکن است انجام نشده است.

وزیر راه و شهرسازی، از وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع خواست موضوع تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه‌ای به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مسعود کرباسیان، ضمن تشکر از هیأت مدیره بانک مسکن بابت ارائه گزارش عملکرد سال 95 و اقدامات انجام شده در حوزه ی تامین مالی مسکن، گفت: تمام درخواست‌ها، پیشنهادها و مطالبات مطرح در این جلسه با هدف تعیین تکلیف در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

کرباسیان همچنین ضرورت تبدیل بانک مسکن به بانک توسعه‌ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع در دولت، بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار پیگیری خواهد شد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *