بازدید نمایندگان عالی دولت و قوه قضاییه از پروژه‌های عمرانی دادگستری کرمان

14:24 - 16 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: امروز در معیت استاندار کرمان از پروژه‌های متعدد این دادگستری که اعتبارات استانی دارند، بازدید شد.

بازدید نمایندگان عالی دولت و قوه قضاییه از پروژه های عمرانی دادگستری کرمانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان روز سه شنبه در معیت استاندار کرمان از پروژه‌های متعدد این دادگستری که اعتبارات استانی دارند، بازدید کرد.

یدالله موحد روز سه شنبه در حاشیه شورای قضائی استان کرمان افزود: پنج پروژه با اعتبارات استانی در دادگستری کل استان کرمان وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها دادسرای عمومی زرند با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که لازم است مابقی اعتبارات مورد نیاز این پروژه مصوب و تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: مجتمع قضایی رسیدگی به جرایم امنیتی و موادمخدر نیز با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و امروز مورد بازدید قرار گرفت و برای تکمیل این پروژه بالغ بر دو میلیارد تومان نیاز است.

وی به بازدید از مجتمع شورای حل اختلاف شهید توکلی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مجتمع شهید فولادی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، اشاره و عنوان کرد: اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل این دو پروژه نیاز است.

موحد اظهار کرد: پروژه تعاونی مسکن در بزرگراه امام رضا (ع) با پیشرفت ۷۵ درصدی و پروژه تعاونی مسکن فردوسی نیز مورد بازدید قرار گرفت که این پروژه با آزادسازی اقساط تسهیلات بانکی به اتمام خواهد رسید.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *