آموزش مدیریت بحران به سرپرست های خوابگاههای دانشجویی

16:10 - 16 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۷۲۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
راه‌های پیشگیری از بحران‌های جمعی دانشجویی، شیوه مدیریت در بحران‌های دانشجویی درزمان وقوع حوادث و مدیریت در بحران تجمع دانشجوی، در کارگاه آموزشی ویژه سرپرستان خوابگاه ها مطرح شد.

آموزش مدیریت بحران به سرپرست های خوابگاههای دانشجوییبه گزارش گروه جامعه ،کارگاه آموزشی «مدیریت بحران» ویژه سرپرستان خوابگاه های دانشجویی با حضور دانشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور و به میزبانی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سرپرستان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشاورزی و منابع طبیعی رامین، صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، جندی‌شاپور دزفول، علوم و فنون دریایی خرمشهر، صنعت نفت آبادان، صنعت نفت اهواز، صنعتی هویزه، فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای اهواز حضور داشتند.

این کارگاه آموزشی در دو نوبت ۴ ساعته در محل آمفی‌تئاتر شهید شهریاری معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار شد و بیش از ۱۵۰ نفر در این دوره آموزشی شرکت داشتند.

ازجمله عناوین مطرح‌ شده در این کارگاه می‌توان به راه‌های پیشگیری از بحران‌های جمعی دانشجویی، شیوه مدیریت در بحران‌های دانشجویی در زمان وقوع حوادث، مدیریت در بحران تجمع دانشجویی، اقدامات پیشگیرانه، و علائم هشداردهنده اشاره کرد.

رفتارهای خود آسیب‌رسان و نیز مدیریت این نوع از بحران‌ها، واقعیت هایی درباره افراد دارای اختلال روان، اشتباهات رایج در مورد افراد در معرض خطر، انگیزه‌های آسیب رساندن افرادی که از سلامت روان کافی برخوردار نیستند، مدیریت یک رفتار آسیب‌رسان جدی از دیگر عناوینی بود که دراین کارگاه مطرح شد.

 


برچسب ها: مدیریت بحران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *