رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حالت آماده باش برای ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال تصمیم ترامپ درباره قدس

3:14 - 16 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۴۶۰۹
ارتش صهیونیستی به منظور مواجه با درگیری ها و موج اعتراض ها و مخالفت های احتمالی ناشی از تصمیم ترامپ اعلان آماده باش کرده است.

حالت آماده باش برای ارتش رژیم صهیونیستی به دنیال تصمیم ترامپ درباره قدسبه گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه و پس از تصمیم دونالد ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به تمام واحدها و یگان های نظامی توصیه کرده است که درصورت نیاز ، آماده انتقال به اراضی فلسطینی باشند.


براساس این گزارش، ارتش صهیونیستی به منظور مواجه با درگیری ها و موج اعتراض ها و مخالفت های احتمالی ناشی از تصمیم ترامپ اعلان آماده باش کرده است.


شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی احتمالاتی را که ممکن است شهرها و روستاهای کرانه باختری و نوار غزه در واکنش به تصمیم ترامپ شاهد آن باشد را بررسی و ارزیابی کرده است.


پیش تر برخی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه تغییر در وضعیت قدس منجر به تنش و ناآرامی خواهد شد.


در همین حال گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در روزهای سخت و پیچیده ای زندگی می کنیم، ما در بخش های مختلف و در امتداد مرزها از آمادگی برخورداریم.


شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده، بخش لاینفک فلسطین بوده و یکی از مهم ترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می آید و از جایگاه و اهمیت ویژه ای نزد مسلمانان برخوردار است.


شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکنون مجموعا 8 قطعنامه در مورد قدس صادر کره است که در این قطعنامه ها بر حفظ نظم و امنیت قدس و محافظت از مقدسات و پرهیز از هتک حرمت مقدسات و شکنجه و آزار ساکنان قدس تاکید شده است و در آن ها هرگز قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته نشده است.


اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس نقض آشکار قطعنامه ها و معاهده های بین المللی است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *